dc.contributor |
Monge Ganuzas, Iñaki |
|
dc.contributor.author |
Vizoso Estrades, Ginebra
|
|
dc.date |
2011 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-12T09:54:32Z |
|
dc.date.available |
2018-03-12T09:54:32Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-12 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145277 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball pretén ser una mostra del panorama actual respecte a la relació que hi ha entre museografia i didàctica, donant una atenció especial a la situació que es viu als museus de l’illa d’Eivissa. Apart del recorregut teòric relatiu a punts com l’ensenyament del patrimoni, la seva relació amb les competències bàsiques i els requisits pels departaments didàctics dels museus i la seva necessària vinculació amb els instituts de secundària, hem fet un inventari de les activitats que es duen a terme a alguns museus eivissenc, concretament els de patrimoni històric, arqueològic i etnogràfic. A més a més, hem elaborat una proposta didàctica on es busca conciliar l’ensenyament del patrimoni local tradicional amb el patrimoni divers dels alumnes adolescents d’avui en dia. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
Dels museus als instituts |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
|
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Museu |
ca |
dc.subject.keywords |
Patrimoni |
ca |
dc.subject.keywords |
Educació patrimonial |
ca |
dc.subject.keywords |
Ensenyament secundari |
ca |
dc.subject.keywords |
Diversitat cultural |
ca |
dc.subject.udc |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |