Institutional Repository

Innovació educativa a través del Blended Learning: usos de Moodle als Instituts d'Educació Secundària d'Eivissa

Show simple item record

dc.contributor García Ferrer, Neus
dc.contributor.author Fernández Prieto, Irantzu
dc.date 2013
dc.date.accessioned 2018-03-13T08:40:00Z
dc.date.available 2018-03-13T08:40:00Z
dc.date.issued 2018-03-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145296
dc.description.abstract [cat] L'Ús de les TIC dins les aules dels Instituts d'Educació Secundària d'Eivissa és ja una realitat. Entre altres avanços, la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern Balear ha posat a la disposició del professorat Moodle, una eina d'aprenentatge virtual semipresencial. Aquest programari permet als docents realitzar canvis en les formes en les quals ensenyen, és a dir, donar passos cap a la innovació educativa. No obstant això, també es pot fer servir mantenint un estil pedagògic tradicional. Aquesta recerca estudiarà en quin grau utilitzen Moodle els professors eivissencs i quins són els usos reals que li són donats. ca
dc.description.abstract [spa] El Uso de las TIC dentro de las aulas de los Institutos de Educación Secundaria de Eivissa es ya una realidad. Entre otros avances, la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern Balear ha puesto a disposición del profesorado Moodle, una herramienta de aprendizaje virtual semipresencial. Dicho software permite a los docentes realizar cambios en las formas en las que enseñan, es decir, dar pasos hacia la innovación educativa. No obstante, también se puede usar manteniendo un estilo pedagógico tradicional. Esta investigación estudiará en qué grado utilizan Moodle los profesores ibicencos y cuáles son los usos reales que le son dados. ca
dc.description.abstract [eng] The Use of ICT in the Secondary School classrooms of Eivissa is now a reality. Among other advances, the Department of Education, Culture and Universities of the Balearic Government has made available to the faculty Moodle, a Blended virtual learning enviroment. This software allows teachers to make changes in the ways they teach, that is, take steps toward educational innovation. However, it can also be used to maintain a traditional teaching style. This research will examine the extent to which ibicencan teachers use Moodle and what are the actual uses that are given. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title Innovació educativa a través del Blended Learning: usos de Moodle als Instituts d'Educació Secundària d'Eivissa ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Moodle ca
dc.subject.keywords Entorn virtual d’aprenentatge ca
dc.subject.keywords Innovació educativa ca
dc.subject.keywords TIC ca
dc.subject.keywords Blended Learning ca
dc.subject.udc 373 - Ensenyament primari i secundari ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics