L’aprenentatge del dibuix a les aules d’Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor Capellà Simó, Pere
dc.contributor.author Martorell Bauzá, Antònia
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-03-19T09:37:13Z
dc.date.available 2018-03-19T09:37:13Z
dc.date.issued 2018-03-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145366
dc.description.abstract [cat] Els infants en el seu dia a dia utilitzen el dibuix com a eina per canalitzar allò que senten, viuen, imaginen, pensen... Per aquesta raó, és interessant que els docents donin valor a aquest acte i no l’utilitzin simplement com un moment per omplir un buit dins l’horari escolar. Aprofitant el goig que els produeix fer aquestes representacions, és interessant elaborar i dur a la pràctica altres tècniques o mètodes com per exemple: el dibuix del natural, el dibuix de memòria i el dibuix d'imaginació. Aquests mètodes poden ajudar que els nins i nines aprenguin noves maneres de treballar el dibuix i no caure amb la monotonia de fer-ho per fer, sinó que sigui un moment engrescador, motivador i que els ajudi a progressar dins el seu aprenentatge, i a la vegada, poder treballar les emocions de manera individual o amb el grup classe. Fent que les emocions tinguin cada dia més importància dins el nostre dia a dia i que els infants siguin capaços d’expressar allò que senten. ca
dc.description.abstract [eng] Children in their daily school life use drawing as a tool to express their feelings, life, imagination, thoughts… For this reason, teachers must take into consideration this skill and not to use it to fill an empty space within the school schedule. Taking advantage of the joy that they make these representations, it is interesting to develop and implement other techniques or methods such as: life drawing, drawing from memory and imagination drawing. These methods can help children learn new ways to work and not fall drawing up the monotony of doing do, but is a stimulant, motivational moment and to help them progress in their learning, and simultaneously, emotions to work individually or with the class group. Doing that emotions are increasingly important in our day to day and that children are able to express their feelings. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAcces
dc.rights all rights reserved
dc.title L’aprenentatge del dibuix a les aules d’Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Educació infantil ca
dc.subject.keywords Educació artística ca
dc.subject.keywords Didàctica del dibuix ca
dc.subject.keywords Proposta didàctica ca
dc.subject.keywords Dibuix infantil ca
dc.subject.udc 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics