dc.contributor |
Capellà Simó, Pere |
|
dc.contributor.author |
Martorell Bauzá, Antònia
|
|
dc.date |
2015 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-19T09:37:13Z |
|
dc.date.available |
2018-03-19T09:37:13Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145366 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Els infants en el seu dia a dia utilitzen el dibuix com a eina per canalitzar allò que senten, viuen, imaginen, pensen... Per aquesta raó, és interessant que els docents donin valor a aquest acte i no l’utilitzin simplement com un moment per omplir un buit dins l’horari escolar.
Aprofitant el goig que els produeix fer aquestes representacions, és interessant elaborar i dur a la pràctica altres tècniques o mètodes com per exemple: el dibuix del natural, el dibuix de memòria i el dibuix d'imaginació. Aquests mètodes poden ajudar que els nins i nines aprenguin noves maneres de treballar el dibuix i no caure amb la monotonia de fer-ho per fer, sinó que sigui un moment engrescador, motivador i que els ajudi a progressar dins el seu aprenentatge, i a la vegada, poder treballar les emocions de manera individual o amb el grup classe. Fent que les emocions tinguin cada dia més importància dins el nostre dia a dia i que els infants siguin capaços d’expressar allò que senten. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Children in their daily school life use drawing as a tool to express their feelings, life, imagination, thoughts… For this reason, teachers must take into consideration this skill and not to use it to fill an empty space within the school schedule. Taking advantage of the joy that they make these representations, it is interesting to develop and implement other techniques or methods such as: life drawing, drawing from memory and imagination drawing. These methods can help children learn new ways to work and not fall drawing up the monotony of doing do, but is a stimulant, motivational moment and to help them progress in their learning, and simultaneously, emotions to work individually or with the class group. Doing that emotions are increasingly important in our day to day and that children are able to express their feelings. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAcces |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
L’aprenentatge del dibuix a les aules d’Educació Infantil |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Educació infantil |
ca |
dc.subject.keywords |
Educació artística |
ca |
dc.subject.keywords |
Didàctica del dibuix |
ca |
dc.subject.keywords |
Proposta didàctica |
ca |
dc.subject.keywords |
Dibuix infantil |
ca |
dc.subject.udc |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |