[cat] Aquest treball, aprofundeix dins la pedagogia de l‟educació lenta, concretament tractada en el segon cicle d‟Educació Infantil. Es tracta de fer un recorregut per aquells principis generals que sustenta l‟educació lenta, centrant-se en dos elements: la distribució del temps en una jornada i per altra banda, les actituds i expressions del mestre/a que respecten els ritmes individuals dels infants. Aquests dos elements són analitzats dins un context real, un centre d‟educació infantil, amb l‟objectiu d‟apropar la teoria a una situació actual i real, comprovar si aquests principis es compleixen o es troben mancances que es podrien millorar i finalment, reflexionar sobre els resultats.
[eng] This work delves into the pedagogy of slow education, specifically addressed in the second cycle of Primary Education. It is a tour for those general principles that sustains slow education, focusing on two elements: In one hand, time distribution in the day a day, and on the other hand, attitudes and expressions of the teacher to respect the individual rhythms of the children. These two elements are analyzed into a real context, in a educational center for children, with the aim of approaching theory to a real and present situation, confirm if these principles are true or if there are some errors that could be improved and finally, reflect about the results.