dc.contributor |
Pinya Medina, Carme |
|
dc.contributor.author |
Born Saunders, Índigo
|
|
dc.date |
2016 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-19T11:57:33Z |
|
dc.date.available |
2018-03-19T11:57:33Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145381 |
|
dc.description.abstract |
[cat] És possible aprendre més enllà del currículum oficial marcat per l’administració?
Aquest treball de final de grau és un estudi de cas de l’escola EI Sa Torre (Manacor) on,
després d’una recerca teòrica, una observació i una posterior anàlisi dels diferents
habilitats de pensament utilitzats a través de les propostes als ambients d’aprenentatge
s’ha arribat a unes conclusions i es proposen unes possibles millores, amb la intenció de
seguir innovant. L’objectiu principal per treballar les habilitats de pensament d’ordre
superior a les escoles és per desenvolupar en els infants la capacitat per ser més oberts i
crítics, capaços de pensar per ells mateixos en el món complex i canviant en què els
tocarà viure. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Is it possible to learn beyond the officially established curriculum set by the State? This
final degree project is a case study of the EI Sa Torre School (Manacor) where, after
theoretical research, observation and a subsequent analysis of the thinking abilities used
through the different activities provided by the learning “environments”, conclusions
have been drawn and improvements have been suggested that can serve as an example
to the school staff to improve their educational practises, with the intention of
continuing to innovate. The main objective for working higher order thinking skills in
schools is to develop the capacity in children to be more open and with better critical
abilities, capable of thinking for themselves in the complex and changing world they
will be living in. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAcces |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
La metodologia d’ambients: aprendre més enllà del currículum |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Ambients |
ca |
dc.subject.keywords |
Currículum |
ca |
dc.subject.keywords |
Habilitats de pensament |
ca |
dc.subject.keywords |
Puig |
ca |
dc.subject.keywords |
Innovació |
ca |
dc.subject.udc |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |