dc.contributor |
Adame Obrador, María Teresa |
|
dc.contributor.author |
López Parés, Antoni |
|
dc.date |
2015 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-19T13:36:45Z |
|
dc.date.available |
2018-03-19T13:36:45Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145396 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’educació emocional ha començat a cobrar importància dins el món educatiu fa poc temps. Educar la intel·ligència emocional implica treballar unes competències que l’escola tradicional mai ha tractat. L’objectiu d’aquest treball és trobar el mètode adequat per iniciar un projecte d’educació emocional a un centre. Per fer-ho, s’ha fet un estudi de cas del desenvolupament d’un projecte d’educació emocional fallit a un centre públic. S’han extret les dades a partir de dues entrevistes i un qüestionari al claustre del centre. Les fonts d’evidència han permès reconstruir el recorregut del projecte i deduir les causes de la seva dissolució. S’ha deduït que la principal inconveniència al projecte l’ha causat la falta de formació dels docents del centre. A partir de les consideracions extretes de l’estudi de cas, el treball s’ha conclòs amb una proposta de treball per iniciar un projecte d’educació emocional, que es basa assegurar una bona formació al claustre, fer un sondeig per descobrir les opinions dels docents del centre, definir des d’un principi els objectius i l’avaluació d’aquests i cercar la col·laboració dels pares i les mares, però no dependre d‘aquesta. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Social and emotional learning has started to be considered important recently. The traditional school has never tried to educate emotional skills. The objective of this investigation is to discover the right method to start a social and emotional learning project. To do it, it’s been used a case study, with the intention to understand the developing of an unsuccessful emotional project in a public school. All the data has been obtained from two interviews and a questionnarie. The data has permitted to understand why the project didn’t work properly. It’s been deduced that the principal inconvenience was that the teachers weren’t trained correctly on social and emotional learning. This study has been concluded with a work proposal to start social and emotional learning projects. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAcces |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
Estudi del desenvolupament d’un projecte d’Educació Emocional i proposta de treball |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Educació emocional |
ca |
dc.subject.keywords |
Emocions |
ca |
dc.subject.keywords |
Proposta de treball |
ca |
dc.subject.udc |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |