dc.contributor |
Ruiz Aguilera, Daniel |
|
dc.contributor.author |
Amer Gomila, Guillem
|
|
dc.date |
2015 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-20T07:35:29Z |
|
dc.date.available |
2018-03-20T07:35:29Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-20 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145405 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La resolució de problemes té molta importància en l’actualitat dins l’àrea de les matemàtiques i en aquest treball s’engloba diferents aspectes importants relacionats amb aquest àmbit.
Com a punt de partida d’aquest treball, s’exposarà què s’entén per problema matemàtic de les nombroses definicions existents, s’explicaran possibles dificultats que es poden trobar els alumnes, diferents estratègies de resolució de problemes i una classificació dels tipus de problemes que s’utilitzen dins les aules.
A continuació s’analitzaran quins criteris s’utilitzen a les proves IAQSE referent a la resolució de problemes i quins resultats s’obtenen dins la nostra comunitat autònoma en comparació amb la resta de l’estat espanyol. A més es mostrarà la realitat de diferents centres, un petit mostreig per tal de reforçar l’exposició a la realitat educativa i poder treure conclusions. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Nowadays, the resolution of problems has a lot of importance within the area of mathematics and this project includes different important aspects related with this field.
As a starting point of this project, it will be explain what it is understood as a mathematical problem from the point of view of the several definitions that exist. It will also be exposed the different difficulties that students might find, the different strategies of resolution of problems and a classification of the types of problems that are used inside the classroom.
Furthermore, it will also be analyse which criterion are used in the IAQSE tests referring to the resolution of problems and which results are obtained in our autonomous community comparing them with the rest of the Spanish estate. In addition, it will also be shown the reality from different schools, in order to reinforce the exposition to the reality of education and thus, being able to obtain the most convenient conclusions. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAcces |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
Resolució de problemes matemàtics |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Resolució |
ca |
dc.subject.keywords |
Problemes |
ca |
dc.subject.keywords |
Estratègies |
ca |
dc.subject.udc |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |