[eng] The present study has two main parts. The first part includes a bibliographic review of foreign language teaching methods that have been used throughout history with the purpose of offering a clear picture of the basis of modern language. The second part is called ‘The study of a real case’, which has the aim of presenting a real case in order to show how students at a primary school deal with English lessons using techniques of the so-called Cooperative Learning Method. Every students’ group were filling an assessment chart after they had finished off the task.
[cat] L’estudi presenta dues parts principals. La primera inclou una revisió bibliogràfica sobre les metodologies d’ensenyança en llengua estrangera que han estat emprats a través de la història amb la intenció d’oferir claredat de les bases del llenguatge modern. La segona part es anomenada “Estudi d’un cas real”, la qual té l’objectiu de presentar un cas real per mostrar com els estudiants d’una escola de primària tracten les classes d’anglès emprant tècniques del mètode de l’Aprenentatge Cooperatiu. Fent referència als instruments emprats per avaluar una de les moltes tècniques, els estudiants varen emplenar una taula d’avaluació una vegada la tasca va ser completada.