dc.contributor |
Ripoll Perelló, Maria Isabel |
|
dc.contributor.author |
Ensenyat Parets, Francina
|
|
dc.date |
2015 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-20T12:26:23Z |
|
dc.date.available |
2018-03-20T12:26:23Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-20 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145443 |
|
dc.description.abstract |
[cat]El treball que presentem té la finalitat d’oferir una reflexió sobre la situació del català als nostres centres educatius analitzant la immersió lingüística des d’un punt de vista més lúdic i dinàmic. A partir d’aquesta premissa inicial, es pretén analitzar com els nostres alumnes poden adquirir coneixements de la llengua a través del joc i, a través d’aquest, integrar-se dins una societat on els individus es comuniquen amb una llengua que no és la seva.
Per altra banda, durem a terme una proposta didàctica basada en una recopilació de jocs destinats a l’adquisició i la millora del llenguatge. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
Joc i llengua. Immersió lingüística en el pati |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Immersió lingüística |
ca |
dc.subject.keywords |
Escola multilingüe |
ca |
dc.subject.keywords |
Pati |
ca |
dc.subject.keywords |
Joc |
ca |
dc.subject.keywords |
Aprenentatge |
ca |
dc.subject.udc |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |