dc.contributor |
Rodríguez Rodríguez, Rosa Isabel |
|
dc.contributor.author |
Cara Martín, María Ángeles
|
|
dc.date |
2015 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-20T12:47:54Z |
|
dc.date.available |
2018-03-20T12:47:54Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-20 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145446 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Són nombrosos els canvis que s'han donat a la societat i a l'àmbit educatiu fins al dia d'avui
que han intentat i intenten donar una resposta educativa adequada a la diversitat que ens
envolta.
L'educació ens permet avançar en la lluita contra la discriminació i l'exclusió. Aquesta ha de
seguir essent una eina fonamental de canvi que lluiti pel venciment de les desigualtats i
l'assoliment de la inclusió. L'objectiu principal d'aquest treball és mostrar els avantatges que
presenta l'aprenentatge cooperatiu com a metodologia en l'aprenentatge dels alumnes.
Es presenta aquest tipus d'aprenentatge com una eina propícia per treballar amb alumnes amb
unes necessitats educatives especials, més concretament amb trets d'autisme.
Les relacions entre iguals són necessàries per treballar amb les habilitats socials, ser
competents pel que fa a la comunicació i saber resoldre conflictes. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Up to now, many changes have taken place in society and education to get the right
educational answer to diversity.
Education let us move forward in the fight against discrimination and exclusion. It must
remain being an essential learning tool which allows us to overcome inequalities and struggle
to get inclusion. The main aim of this work is to show the advantages of cooperative learning
methodology in the students learning.
Cooperative learning seems to be a right tool to work with special educational needs students,
specifically, with autism.
Moreover, peer relations are necessary to work with social skills, to be competent in
communication and have the ability to solve conflicts. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
L'aprenentatge cooperatiu: una alternativa inclusiva pels alumnes amb TEA |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Educació inclusiva |
ca |
dc.subject.keywords |
Atenció a la diversitat |
ca |
dc.subject.keywords |
Autisme |
ca |
dc.subject.keywords |
Aprenentatge cooperatiu |
ca |
dc.subject.udc |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |