L'aprenentatge cooperatiu: una alternativa inclusiva pels alumnes amb TEA

Show simple item record

dc.contributor Rodríguez Rodríguez, Rosa Isabel
dc.contributor.author Cara Martín, María Ángeles
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-03-20T12:47:54Z
dc.date.available 2018-03-20T12:47:54Z
dc.date.issued 2018-03-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145446
dc.description.abstract [cat] Són nombrosos els canvis que s'han donat a la societat i a l'àmbit educatiu fins al dia d'avui que han intentat i intenten donar una resposta educativa adequada a la diversitat que ens envolta. L'educació ens permet avançar en la lluita contra la discriminació i l'exclusió. Aquesta ha de seguir essent una eina fonamental de canvi que lluiti pel venciment de les desigualtats i l'assoliment de la inclusió. L'objectiu principal d'aquest treball és mostrar els avantatges que presenta l'aprenentatge cooperatiu com a metodologia en l'aprenentatge dels alumnes. Es presenta aquest tipus d'aprenentatge com una eina propícia per treballar amb alumnes amb unes necessitats educatives especials, més concretament amb trets d'autisme. Les relacions entre iguals són necessàries per treballar amb les habilitats socials, ser competents pel que fa a la comunicació i saber resoldre conflictes. ca
dc.description.abstract [eng] Up to now, many changes have taken place in society and education to get the right educational answer to diversity. Education let us move forward in the fight against discrimination and exclusion. It must remain being an essential learning tool which allows us to overcome inequalities and struggle to get inclusion. The main aim of this work is to show the advantages of cooperative learning methodology in the students learning. Cooperative learning seems to be a right tool to work with special educational needs students, specifically, with autism. Moreover, peer relations are necessary to work with social skills, to be competent in communication and have the ability to solve conflicts. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title L'aprenentatge cooperatiu: una alternativa inclusiva pels alumnes amb TEA ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Educació inclusiva ca
dc.subject.keywords Atenció a la diversitat ca
dc.subject.keywords Autisme ca
dc.subject.keywords Aprenentatge cooperatiu ca
dc.subject.udc 373 - Ensenyament primari i secundari ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics