Les rondalles del gegant beneit a l’escola

Show simple item record

dc.contributor Valriu Llinàs, Caterina
dc.contributor.author Fons Amengual, Antoni
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-03-21T07:53:55Z
dc.date.available 2018-03-21T07:53:55Z
dc.date.issued 2018-03-21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145459
dc.description.abstract [cat] S’ha realitzat aquest treball amb la intenció de trobar les possibilitats existents en les rondalles per al procés d’ensenyament aprenentatge de la llengua catalana en l’educació primària. El treball consta d’una proposta didàctica duta a la pràctica amb un estudi previ de les rondalles per a poder-les treballar amb els coneixements idonis. La finalitat és trobar formes d’assolir les competències de la llengua catalana a través de les rondalles mallorquines, molt importants en la cultura popular. ca
dc.description.abstract [eng] The aim of this project was to identify the existing possibilities of learning the Catalan Language through story books during primary education. The report consists of an educational proposal, having previously studied the tales, allowing work to be done with the ideal knowledge. The purpose is to find ways in which students achieve Catalonian Language abilities through “Rondalles Mallorquinas” (Mallorcan Folk Stories), which are very important in popular culture. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title Les rondalles del gegant beneit a l’escola ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Educació primària ca
dc.subject.keywords Llengua Catalana ca
dc.subject.keywords Rondalles ca
dc.subject.keywords Tipologia del gegant beneit ca
dc.subject.udc 373 - Ensenyament primari i secundari ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics