dc.contributor |
Valriu Llinàs, Caterina |
|
dc.contributor.author |
Fons Amengual, Antoni
|
|
dc.date |
2015 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-21T07:53:55Z |
|
dc.date.available |
2018-03-21T07:53:55Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-21 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145459 |
|
dc.description.abstract |
[cat] S’ha realitzat aquest treball amb la intenció de trobar les possibilitats existents en les rondalles
per al procés d’ensenyament aprenentatge de la llengua catalana en l’educació primària. El
treball consta d’una proposta didàctica duta a la pràctica amb un estudi previ de les rondalles
per a poder-les treballar amb els coneixements idonis. La finalitat és trobar formes d’assolir
les competències de la llengua catalana a través de les rondalles mallorquines, molt
importants en la cultura popular. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The aim of this project was to identify the existing possibilities of learning the Catalan
Language through story books during primary education. The report consists of an
educational proposal, having previously studied the tales, allowing work to be done with the
ideal knowledge. The purpose is to find ways in which students achieve Catalonian Language
abilities through “Rondalles Mallorquinas” (Mallorcan Folk Stories), which are very
important in popular culture. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
Les rondalles del gegant beneit a l’escola |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Educació primària |
ca |
dc.subject.keywords |
Llengua Catalana |
ca |
dc.subject.keywords |
Rondalles |
ca |
dc.subject.keywords |
Tipologia del gegant beneit |
ca |
dc.subject.udc |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |