La discapacitat motriu i l’Educació Física: anàlisi d’una realitat a l’Educació Primària i propostes de millora

Show simple item record

dc.contributor Vidal Conti, Josep
dc.contributor.author Cerezo Gómez, Irene
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-03-21T09:46:17Z
dc.date.available 2018-03-21T09:46:17Z
dc.date.issued 2018-03-21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145472
dc.description.abstract [cat] El present treball es centra en la participació de l’alumnat amb discapacitat motriu a l’àrea d’Educació Física. Es parteix de la conceptualització del terme “inclusió”, concretant-lo a l’àrea d’Educació Física, revisant les aportacions teòriques sobre els factors i mecanismes que intervenen i les necessitats d’adaptació de l’Educació Física amb alumnat amb discapacitat motriu. Com a aproximació a la realitat es presenta l’observació de dues sessions a l’àrea d’Educació Física on a cada una d’elles trobem un alumne amb discapacitat motriu de diferents centres escolars: un d’ells situat al centre urbà de Palma i l’altre a la part forana de Mallorca. Posteriorment trobem els resultats i les propostes de millores de les dues sessions pràctiques observades amb la finalitat d’aconseguir la participació òptima de tot l’alumnat en aquesta àrea. ca
dc.description.abstract [eng] The current task is focus on the participation of students with motor disabilities in the area of Physical Education. It starts from conceptualising the so-called term "inclusion" in the field of Physical Education and taking into account theoretical aspects as both factors and mechanisms that intercede in the adjustment of students' needs with motor difficulties in the area of Physical Education. Therefore, in order to as an approximation of reality, it is presented the observation of two Physical Education sessions where in each of them, we can find one student with motor disabilities. The sessions are performed in different schools; one located in the city centre and the other, in the county side of Mallorca. Afterwards, we can find the results and the proposals of the improvements during the two observed practical sessions with the purpose to achieve the ideal participation of all students within this ambit. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title La discapacitat motriu i l’Educació Física: anàlisi d’una realitat a l’Educació Primària i propostes de millora ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Inclusió ca
dc.subject.keywords Educació física ca
dc.subject.keywords Discapacitat motriu ca
dc.subject.udc 373 - Ensenyament primari i secundari ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics