Institutional Repository

Aprendre: una tasca compartida. Experiències cooperatives a l’aula de 5 anys del CEIP Es Pont

Show simple item record

dc.contributor Verger Gelabert, Sebastià
dc.contributor.author Molina Ramos, Débora Giuliana
dc.date 2016
dc.date.accessioned 2018-03-21T13:22:26Z
dc.date.available 2018-03-21T13:22:26Z
dc.date.issued 2018-03-21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145498
dc.description.abstract [cat] Els diversos canvis que des de fa uns anys es viuen a la nostra societat, han provocat que el món educatiu es plantegi un canvi metodològic per tal de donar l’oportunitat a l’infant de progressar en el seu procés d’aprenentatge, més enllà de les seves característiques i necessitats personals. L’objectiu d’aquest treball és analitzar el Treball Cooperatiu de manera inclusiva a matemàtiques, a l’aula de 5 anys del CEIP Es Pont, per tal de conèixer si aquesta metodologia respon als canvis als quals es feia referència abans. Per aconseguir-ho, es realitzaren 7 sessions de matemàtiques amb 23 infants, distribuïts en 6 grups, a partir de la metodologia d’Aprenentatge Cooperatiu. Els resultats obtinguts reflecteixen una millora en la forma de treballar de la majoria dels grups, així com també en les capacitats matemàtiques dels infants més necessitats, els quals es varen beneficiar notòriament dels infants que demostraven major domini del tema. ca
dc.description.abstract [eng] The various changes that our society lives in recent years have caused that educational world poses a methodological change to give the child the opportunity to progress in their learning, beyond their personals characteristics and needs. The objective of this work is to analyze the Cooperative Work inclusively in mathematics, in the 5 years’ classroom in CEIP Es Pont, to know it this methodology responds to changes that we referred before. To achieve this, we realized 7 sessions math with 23 children, divided into 6 groups, from Cooperative Learning methodology. The results reflect an improvement in the way of working of the groups, as well as in math capabilities of the neediest children, which benefited markedly from children who showed greater mastery of the subject. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title Aprendre: una tasca compartida. Experiències cooperatives a l’aula de 5 anys del CEIP Es Pont ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Aprenentatge cooperatiu ca
dc.subject.keywords Educació inclusiva ca
dc.subject.keywords Metodologies cooperatives ca
dc.subject.keywords Aprendre entre tots ca
dc.subject.keywords Educació infantil ca
dc.subject.udc 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics