dc.contributor |
Verger Gelabert, Sebastià |
|
dc.contributor.author |
Molina Ramos, Débora Giuliana
|
|
dc.date |
2016 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-21T13:22:26Z |
|
dc.date.available |
2018-03-21T13:22:26Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-21 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145498 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Els diversos canvis que des de fa uns anys es viuen a la nostra societat, han provocat que el món educatiu es plantegi un canvi metodològic per tal de donar l’oportunitat a l’infant de progressar en el seu procés d’aprenentatge, més enllà de les seves característiques i necessitats personals. L’objectiu d’aquest treball és analitzar el Treball Cooperatiu de manera inclusiva a matemàtiques, a l’aula de 5 anys del CEIP Es Pont, per tal de conèixer si aquesta metodologia respon als canvis als quals es feia referència abans. Per aconseguir-ho, es realitzaren 7 sessions de matemàtiques amb 23 infants, distribuïts en 6 grups, a partir de la metodologia d’Aprenentatge Cooperatiu. Els resultats obtinguts reflecteixen una millora en la forma de treballar de la majoria dels grups, així com també en les capacitats matemàtiques dels infants més necessitats, els quals es varen beneficiar notòriament dels infants que demostraven major domini del tema. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The various changes that our society lives in recent years have caused that educational world poses a methodological change to give the child the opportunity to progress in their learning, beyond their personals characteristics and needs. The objective of this work is to analyze the Cooperative Work inclusively in mathematics, in the 5 years’ classroom in CEIP Es Pont, to know it this methodology responds to changes that we referred before. To achieve this, we realized 7 sessions math with 23 children, divided into 6 groups, from Cooperative Learning methodology. The results reflect an improvement in the way of working of the groups, as well as in math capabilities of the neediest children, which benefited markedly from children who showed greater mastery of the subject. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
Aprendre: una tasca compartida. Experiències cooperatives a l’aula de 5 anys del CEIP Es Pont |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Aprenentatge cooperatiu |
ca |
dc.subject.keywords |
Educació inclusiva |
ca |
dc.subject.keywords |
Metodologies cooperatives |
ca |
dc.subject.keywords |
Aprendre entre tots |
ca |
dc.subject.keywords |
Educació infantil |
ca |
dc.subject.udc |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |