La mirada cap a l’infant: eix per a la recerca de la coherència educativa a l’escola Verge de Lluc

Show simple item record

dc.contributor Riera Jaume, Maria Antònia
dc.contributor.author Rosselló Rosselló, Carme
dc.date 2016
dc.date.accessioned 2018-03-22T08:39:51Z
dc.date.available 2018-03-22T08:39:51Z
dc.date.issued 2018-03-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145511
dc.description.abstract [cat] L’escola de Verge de Lluc es troba submergida en un procés de canvi en el qual es repensa la manera de fer en funció de les necessitats dels infants. Es tracta d’un centre situat en un barri especialment vulnerable, fet que condiciona la seva tasca educativa. Per aquest motiu, s’està treballant per a trobar una organització de l’espai i el temps que s’adeqüi a les demandes del context. En aquesta tasca és vital partir d’una mirada cap a l’infant concreta i respectuosa que pugui dotar de coherència la seva pràctica educativa. Per això en el present treball es pretén concretar la filosofia pedagògica del centre i també recollir-la en un decàleg d’actuació que faciliti l’arribada i integració de noves persones a l’equip. Això podria suposar una ajuda pel que respecta a compartir una mateixa mirada i, per tant, podria resultar un pont cap a la trobada de la coherència educativa, element clau en una escola d’aquestes característiques. ca
dc.description.abstract [eng] At present, Verge de Lluc Public School is in a process of change which is centered in the children’s needs. The educational task is conditioned by the fact that the school is located in a vulnerable area. Therefore work is being done to organize places and time in the school to this special context and its needs. To accomplish this task it is essential to take a specific and honest approach to the children which can make their education coherent and useful. This essay is aimed at defining the school’s teaching philosophy and summarizing it in a set of protocols which will facilitate the arrival and integration of new staff. It will also be of help to understand and share the school’s philosophy, as well as a bridge to achieve educational coherence, which is essential in a school of these characteristics. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title La mirada cap a l’infant: eix per a la recerca de la coherència educativa a l’escola Verge de Lluc ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Coherència educativa ca
dc.subject.keywords Filosofia pedagògica ca
dc.subject.keywords Mirada cap a l’infant ca
dc.subject.keywords Decàleg educatiu ca
dc.subject.keywords Escola com a espai de resiliència ca
dc.subject.udc 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics