dc.contributor |
Riera Jaume, Maria Antònia |
|
dc.contributor.author |
Rosselló Rosselló, Carme
|
|
dc.date |
2016 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-22T08:39:51Z |
|
dc.date.available |
2018-03-22T08:39:51Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-22 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145511 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’escola de Verge de Lluc es troba submergida en un procés de canvi en el qual es repensa la manera de fer en funció de les necessitats dels infants. Es tracta d’un centre situat en un barri especialment vulnerable, fet que condiciona la seva tasca educativa. Per aquest motiu, s’està treballant per a trobar una organització de l’espai i el temps que s’adeqüi a les demandes del context. En aquesta tasca és vital partir d’una mirada cap a l’infant concreta i respectuosa que pugui dotar de coherència la seva pràctica educativa.
Per això en el present treball es pretén concretar la filosofia pedagògica del centre i també recollir-la en un decàleg d’actuació que faciliti l’arribada i integració de noves persones a l’equip. Això podria suposar una ajuda pel que respecta a compartir una mateixa mirada i, per tant, podria resultar un pont cap a la trobada de la coherència educativa, element clau en una escola d’aquestes característiques. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] At present, Verge de Lluc Public School is in a process of change which is centered in the children’s needs. The educational task is conditioned by the fact that the school is located in a vulnerable area. Therefore work is being done to organize places and time in the school to this special context and its needs. To accomplish this task it is essential to take a specific and honest approach to the children which can make their education coherent and useful.
This essay is aimed at defining the school’s teaching philosophy and summarizing it in a set of protocols which will facilitate the arrival and integration of new staff. It will also be of help to understand and share the school’s philosophy, as well as a bridge to achieve educational coherence, which is essential in a school of these characteristics. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
La mirada cap a l’infant: eix per a la recerca de la coherència educativa a l’escola Verge de Lluc |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Coherència educativa |
ca |
dc.subject.keywords |
Filosofia pedagògica |
ca |
dc.subject.keywords |
Mirada cap a l’infant |
ca |
dc.subject.keywords |
Decàleg educatiu |
ca |
dc.subject.keywords |
Escola com a espai de resiliència |
ca |
dc.subject.udc |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |