dc.contributor |
Binimelis Sebastian, Jaume |
|
dc.contributor.author |
Cantos Mateu, Marc
|
|
dc.date |
2015 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-22T09:42:58Z |
|
dc.date.available |
2018-03-22T09:42:58Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-22 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145520 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball consta una proposta didàctica sobre com treballar la cartografia a partir de diferents sortides escolars i pretén d’oferir diferents recursos didàctics als docents per poder dur-ho a terme. La intenció d’aquest projecte és aprofitar el recurs de la gran varietat de rutes de senderisme aptes per a nens de les quals disposa l’illa de Mallorca per tal de poder treballar els diferents elements cartogràfics que s’ensenyen a l’escola primària i que els nens aprenguin a utilitzar els mapes de manera eficient. Per aquest motiu, aquest treball proposa anar de excursió a tres rutes diferents on treballar diferents continguts cartogràfics. Cal dir que aquests recursos estan adreçats per treballar-se principalment amb nens de segon i tercer cicle de primària.
Aquest treball també inclou activitats sobre els continguts que es treballaran durant les diferents sortides. Algunes d’aquestes activitats proposades estan pensades per realitzar-se durant la sortida, mentre que d’altres són activitats més adequades per dur-se a terme dins l’aula. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This work is about working cartography from different school trips and aims to offer various teaching resources to carry it out. The intention of this project is to make recourse to the great variety of hiking trails suitable for children which offers Mallorca in order to work the different cartographic elements taught in elementary school and children learn to use maps efficiently. For this reason, this work proposes to go hiking in three different paths to work mapping. It must be said that these resources are aimed primarily at children second and third cycle of primary.
This work also includes activities on content that will work during different trips. Some of these proposed activities are designed to be performed during the exit, while other activities are best suited to carry out themselves in the classroom. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
Com treballar la cartografia a l’escola primària a partir d’excursions |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Cartografia |
ca |
dc.subject.keywords |
Excursions |
ca |
dc.subject.keywords |
Orientació en l’espai |
ca |
dc.subject.keywords |
Escala d’un mapa |
ca |
dc.subject.keywords |
Unitats de relleu |
ca |
dc.subject.udc |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |