Com treballar la cartografia a l’escola primària a partir d’excursions

Show simple item record

dc.contributor Binimelis Sebastian, Jaume
dc.contributor.author Cantos Mateu, Marc
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-03-22T09:42:58Z
dc.date.available 2018-03-22T09:42:58Z
dc.date.issued 2018-03-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145520
dc.description.abstract [cat] Aquest treball consta una proposta didàctica sobre com treballar la cartografia a partir de diferents sortides escolars i pretén d’oferir diferents recursos didàctics als docents per poder dur-ho a terme. La intenció d’aquest projecte és aprofitar el recurs de la gran varietat de rutes de senderisme aptes per a nens de les quals disposa l’illa de Mallorca per tal de poder treballar els diferents elements cartogràfics que s’ensenyen a l’escola primària i que els nens aprenguin a utilitzar els mapes de manera eficient. Per aquest motiu, aquest treball proposa anar de excursió a tres rutes diferents on treballar diferents continguts cartogràfics. Cal dir que aquests recursos estan adreçats per treballar-se principalment amb nens de segon i tercer cicle de primària. Aquest treball també inclou activitats sobre els continguts que es treballaran durant les diferents sortides. Algunes d’aquestes activitats proposades estan pensades per realitzar-se durant la sortida, mentre que d’altres són activitats més adequades per dur-se a terme dins l’aula. ca
dc.description.abstract [eng] This work is about working cartography from different school trips and aims to offer various teaching resources to carry it out. The intention of this project is to make recourse to the great variety of hiking trails suitable for children which offers Mallorca in order to work the different cartographic elements taught in elementary school and children learn to use maps efficiently. For this reason, this work proposes to go hiking in three different paths to work mapping. It must be said that these resources are aimed primarily at children second and third cycle of primary. This work also includes activities on content that will work during different trips. Some of these proposed activities are designed to be performed during the exit, while other activities are best suited to carry out themselves in the classroom. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title Com treballar la cartografia a l’escola primària a partir d’excursions ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Cartografia ca
dc.subject.keywords Excursions ca
dc.subject.keywords Orientació en l’espai ca
dc.subject.keywords Escala d’un mapa ca
dc.subject.keywords Unitats de relleu ca
dc.subject.udc 373 - Ensenyament primari i secundari ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics