[cat] Els infants amb necessitats específiques de suport educatiu han aconseguit moltes millores en el món de l’educació, des de no ser acceptats als centres ordinaris a la inclusió educativa, això ha estat possible gràcies a l’evolució de les lleis, lligades al desenvolupament de la societat. L’educació inclusiva comporta realitzar el suport a les aules ordinàries per tal d’eliminar les barreres d’aprenentatge i afavorir la participació de tot l’alumnat al seu grup de referència. El suport pot ser de caire tradicional i compensatori o curricular i preventiu, aquest darrer ofereix realitzar el suport dins l’aula ordinària. Per això, amb confiança i coordinació es pot treballar amb dos mestres dins l’aula afavorint l’autonomia dels infants amb necessitats educatives.
[eng] Children with special educational needs have achieved several improvements regarding the field of education; from not being accepted in ordinary school centers to educational inclusion. This fact has been possible due to the evolution of the laws as well as to the development of the society. Inclusive education makes possible supporting children with special educational needs at regular classrooms in order to eliminate learning frontiers and to favor participation of the whole class without any distinctions. The support can be either traditional and compensatory or curricular and preventive; this last approach offers to carry out support within the regular classroom. Consequently, with confidence and coordination two teachers can work together within the same classroom favoring, this way, the autonomy of children with educational needs.