Comprensions lectores i tipologies textuals

Show simple item record

dc.contributor Valriu Llinàs, Caterina
dc.contributor.author Marzoa Arribas, Elena
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-03-22T13:43:41Z
dc.date.available 2018-03-22T13:43:41Z
dc.date.issued 2018-03-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145541
dc.description.abstract [cat] El meu Treball de Fi de Grau és un treball empíric, el qual consisteix en realitzar una observació del nivell de la comprensió lectora de diferents tipus de textos en dos centres amb distintes característiques econòmiques, socials i culturals. A més, s’observa també, la influència pel fet de ser lector o no ser-ho i pel fet de tenir el català com a llengua materna o tenir-ne una altra. Finalment, es vol plasmar la gran importància que té llegir i saber fer-ho correctament. ca
dc.description.abstract [eng] My Final Project is an empirical work that involves making an observation of the reading understanding level of different types of texts in two different schools with different economic, social and cultural characteristics. In addition, this work involves also an observation about the influence of being reader or not and the influence of having catalan language as a first language or having another one. Finally, this work wants to capture the great importance of reading and know how to do it properly. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title Comprensions lectores i tipologies textuals ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Comprensió lectora ca
dc.subject.keywords Alumnes ca
dc.subject.keywords Llengua ca
dc.subject.keywords Lectura ca
dc.subject.udc 373 - Ensenyament primari i secundari ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics