dc.contributor |
Rallo Fabra, Lucrecia |
|
dc.contributor.author |
Matas Álvarez, Amalia
|
|
dc.date |
2015 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-23T07:50:07Z |
|
dc.date.available |
2018-03-23T07:50:07Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-23 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145544 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball es centra a presentar els contes com a recurs a l’ensenyament de l’anglès a l’Educació Primària. Es cerca facilitar l’aprenentatge de la llengua estrangera a través de les històries. Es presenten les característiques dels contes que fan que es faciliti l’aprenentatge i finalment es proposa una aplicació pràctica. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The goal of this dissertation focuses on the use of the tales as a resource for teaching English in Primary Education. It wants to make the learning of the foreign language easier through using stories. This paper presents the characteristics of the tales which facilitate the learning and finally it presents a practical application. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
L’aprenentatge de l’anglès a partir d’històries |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Anglès |
ca |
dc.subject.keywords |
Educació primària |
ca |
dc.subject.keywords |
Contes |
ca |
dc.subject.keywords |
Històries |
ca |
dc.subject.udc |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |