Institutional Repository

Treball d’investigació sobre els mapes mentals a Geografia a l’Educació Primària

Show simple item record

dc.contributor Binimelis Sebastian, Jaume
dc.contributor.author Seguí Amengual, Catalina
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-03-26T09:24:40Z
dc.date.available 2018-03-26T09:24:40Z
dc.date.issued 2018-03-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145574
dc.description.abstract [cat] les aules dels centres d’Educació Primària, l’assignatura de Ciències Socials sempre ha estat a un “segon pla”. La didàctica que s’aplica alhora de transmetre els continguts geogràfics als nostres alumnes és pobre i, a vegades, no arriba a ser un aprenentatge significatiu per ells. Aquest treball vol conèixer quins són els coneixements que tenen als infants, fent una investigació sobre els mapes mentals dels mateixos i avaluant sí posseeixen els coneixements mínims de Geografia que han tenir a sisè de Primària. Els resultats que hem obtinguts durant la investigació ens indiquen que els alumnes de sisè no posseeixen els coneixements necessaris interioritzats per poder passar a Secundària. També, hem observat que no hi ha cap variable que determini aquests resultats, encara que la formació i professió dels pares, els mitjans de comunicació i el gènere poden influir com a factors dels resultats obtinguts al treball dels mapes mentals de Geografia, els quals són el punt important de la investigació. ca
dc.description.abstract [eng] In the classrooms of primary schools, the subject of Social Sciences has always been a "background". Teaching applied simultaneously transmit geographic content to our students is poor and sometimes does not become significant learning for them. This paper wants to know what knowledge they have children, doing research on mind mapping and assessing if they have the same basic knowledge of geography have had in sixth grade. The results we obtained during the investigation indicate that sixth graders do not possess the necessary knowledge to pass Secondary internalized. We have also observed that there is no variable that determines the results, although training and profession of parents, media and gender as factors can influence the results of the work of Geography mental maps, which are the important point of the investigation. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title Treball d’investigació sobre els mapes mentals a Geografia a l’Educació Primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Geografia ca
dc.subject.keywords Mapa mental ca
dc.subject.keywords Coneixements ca
dc.subject.udc 373 - Ensenyament primari i secundari ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics