dc.contributor |
Rigo Carratalá, Eduardo
|
|
dc.contributor.author |
Sempere Pira, Esperança
|
|
dc.date |
2015 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-26T10:15:36Z |
|
dc.date.available |
2018-03-26T10:15:36Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145575 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En l’actualitat encara hi ha moltes persones que desconeixen les diferents dificultats
d’aprenentatge en la lectura i escriptura. De cada vegada hi ha més persones que es
veuen amb la necessitat de conèixer aquests trastorns i de saber de quina forma es pot
dur a terme una intervenció significativa i de qualitat.
Podem classificar les dificultats en la lectura i l’escriptura en funció de les
característiques que presenti cada subjecte. Cada tipus de dislèxia requereix àmbits
d’intervenció diferents que donin resposta a les necessitats individuals.
El tipus d’activitats que cal realitzar amb el subjecte en qüestió, variarà en funció de les
àrees d’intervenció que calgui treballar. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] En la actualidad todavía hay muchas personas que desconocen las diferentes dificultades
de aprendizaje en la lectura y la escritura. De cada vez hay más personas que se ven con
la necesidad de conocer estos trastornos y saber de qué forma se puede llevar a cabo una
intervención significativa y de calidad.
Podemos clasificar éstas dificultades en función de las características que presente cada
sujeto. Cada tipo de dislexia requiere àmbitos de intervención diferentes que den
respuesta a las necesidades individuales.
El tipo de actividades que hay que realizar con el sujeto en cuestión, variarà en función
de las àreas de intervención con las que se requiera trabajar. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
Material per treballar amb infants amb dislèxia |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Dislèxia |
ca |
dc.subject.keywords |
Proposta metodològica |
ca |
dc.subject.keywords |
Classificació |
ca |
dc.subject.keywords |
Intervenció |
ca |
dc.subject.udc |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |