Institutional Repository

El caràcter pedagògic de la dansa a l'Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor Cantallops Ramón, Jaume
dc.contributor.author Sicilia Pizá, Irene
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-05-16T10:37:54Z
dc.date.available 2018-05-16T10:37:54Z
dc.date.issued 2018-05-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145790
dc.description.abstract [cat]La recerca titulada “El caràcter pedagògic de la dansa a l’Educació Infantil” es tracta d’un estudi que consta de dues parts; una teòrica i una posada en pràctica per tal de poder comprovar tot allò que esmenta la teoria. La finalitat principal d’aquesta investigació és sabre els beneficis que presenta la dansa en l’àmbit de l’Educació Infantil; a més dels que ja proporciona per si mateixa com pot ser: el reconeixement de l’esquema corporal, la coordinació de moviments, la concentració, la integració, la col·laboració, la disciplina, l’autonomia, la superació, etc. Una vegada s’hagi contemplat aquest procediment en què el cos humà serà el principal instrument, ens fixarem en quins beneficis pedagògics aporta als infants que comprenen l’etapa d’Educació Infantil el fet de ballar, ja que la dansa es podria posicionar com un element educatiu més si sabem com treballar-la en el context educatiu. Com es pot extreure el profit de la dansa en el món educatiu és la incògnita que intentaré desvetllar realitzant aquest treball de recerca. ca
dc.description.abstract [eng]The research project entitled “The pedagogical aspect of dancing in Pre-school Education” is a study that consists of two different parts; a theoretical part, followed by a pragmatic part, which tests the contents of the theory. The main purpose of this research project is to test the benefits that dancing provides to the field of Pre-school Education; apart from the benefits inherent to dancing in general, such as: recognition of the body schema, coordination of movements, concentration, integration, cooperation, discipline, autonomy, self-improvement, etc. Once the procedure in which the human body is the main tool has been analyzed, we will focus on the pedagogical benefits that dancing provides for children in Pre-school Education, since dancing could be seen as an extra educational element if properly used. The main research question of this project is to analyze the potential benefits that dancing can bring to pre-school education. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports ca
dc.title El caràcter pedagògic de la dansa a l'Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Expressió corporal ca
dc.subject.keywords Dansa ca
dc.subject.keywords Beneficis de la dansa ca
dc.subject.keywords Cos humà ca
dc.subject.keywords Moviment ca
dc.subject.keywords Món educatiu ca
dc.subject.keywords Corporal expression
dc.subject.keywords Dance
dc.subject.keywords Profits of the dance
dc.subject.keywords Movement
dc.subject.keywords Educational world


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics