dc.contributor |
Sureda García, Inmaculada |
|
dc.contributor.author |
Arroyo Manresa, Judith Maria
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-05-29T06:43:36Z |
|
dc.date.available |
2018-05-29T06:43:36Z |
|
dc.date.issued |
2018-05-29 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/146318 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En primer lloc, aquest document s’aproxima al concepte de vincle afectiu a partir
de les diferents teories, alhora que concreta l’avaluació que podem fer del vincle afectiu.
Aquest treball es divideix en dues parts: la primera part concreta la recerca dels diferents
programes d’espais familiars i la selecció dels instruments més significatius i validats
dintre d’aquest mateix recull de programes i altres estudis. La segona part s’aproxima a
l’espai familiar PAFPI de l’Associació XIAIF, arrel de les meves pràctiques al Màster de
Primera Infància. L’aproximació consisteix principalment en analitzar i conèixer
l’instrument d’avaluació de vincle afectiu que empra el PAFPI, amb l’objectiu final de
poder establir unes comparacions: semblances i diferències entre aquest i els altres
programes d’espais familiars. Finalment, el treball presenta propostes de millora dins
l’avaluació feta en el PAFPI per tal d’aprofundir en els resultats de l’avaluació del vincle
afectiu. Així doncs l’objectiu final és el de complementar al PAFPI per tal de millorar el
vincle afectiu entre els infants i les seves figures de referència. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] First, this document approximates the conceptualization of the affective bond
according to its theoretical definition, while classifying it according to the type of bonds
that exist. It is a work divided in two fundamental parts: the first part formed by the
investigation of the different programs of familiar spaces and the selection of the most
significant and validated instruments within this same compilation of programs and other
studies.
The second great part of this work corresponds to the approach to the family
space PAFPI of the Association XIAIF, in which I have been able to have a more direct
contact based on my master's practices. The approach consists mainly in analyzing and
knowing the instrument of evaluation of affective bond that uses the PAFPI, with the final
objective of being able to establish comparisons: similarities and differences between the other programs of familiar spaces. This work concludes with the possible improvement
proposals to complement the PAFPI and with some final reflections that leave an open
door to the programs of intervention and future action. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Vincle afectiu |
ca |
dc.subject.other |
Instruments d’avaluació de vincle |
ca |
dc.subject.other |
Programes d’espai familiar |
ca |
dc.subject.other |
Programes d’intervenció |
ca |
dc.title |
Els instruments d’avaluació del vincle afectiu als programes d’espais familiars. L’avaluació del vincle afectiu al PAFPI de l’Associació XIAIF |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-22T09:08:03Z |
|