dc.contributor |
Verger Gelabert, Sebastià |
|
dc.contributor.author |
Belmonte García, Míriam
|
|
dc.date |
2015 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-04T06:58:51Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/146557 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Un dels reptes de l’escola del segle XXI és atendre la diversitat de tot l’alumnat
a l’escola ordinària canviant el paradigma de l’educació cap a un enfocament
inclusiu on tots els alumnes tenen dret a gaudir d’una educació de qualitat al
llarg de la seva escolarització a una escola inclusiva.
L’ objectiu fonamental del present estudi és analitzar el cas d’un alumne que
cursa el darrer curs de l’etapa d’Educació Primària en la modalitat
escolarització combinada, entre un centre específic i un ordinari, i s’enfronta al
pas a l’etapa d’Educació Secundària Obligatòria, sorgint noves opcions
d’escolarització per atendre les seves necessitats.
La metodologia de l’estudi és de caire qualitatiu emprant la observació, les
entrevistes i els documents de centre com a font d’informació per tal d’extreure
possibles millores i conclusions respecte al cas estudiat.
Com a resultat, quan la vida escolar es desenvolupa en un entorn inclusiu es
poden adquirir més habilitats socials, viure més experiències inclusives amb
companys de la mateixa edat, aprendre a manejar-se en la vida real i guanyar
en autonomia, tot allò que vol aconseguir l’educació del segle XXI. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] One of the challenges the school of the XXI century is to meet the diversity of all
students in the regular school changing the paradigm of an inclusive approach
to education where all students are entitled to quality education throughout their
schooling in an inclusive school.
The main objective of this study is to analyze the case of a student who race
during the last stage of primary education in the school combined modality
between an ordinary and a specific center and faces the step stage of
secondary education, schooling newer options to meet their needs. The methodology of the study is using qualitative observation, interviews and
documents center as a source of information to draw conclusions and possible
improvements with respect to the case study.
As a result, when school life developed in an inclusive environment can acquire
more social skills to live more experiences inclusive with colleagues of the same
age, learning to cope in real life and gain in autonomy, whatever you want get
education of the XXI century. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Escolarització combinada |
ca |
dc.subject.other |
Escola inclusiva |
ca |
dc.subject.other |
Centre específic |
ca |
dc.subject.other |
Centre ordinari |
ca |
dc.subject.other |
Educació Secundària Obligatòria |
ca |
dc.title |
Escolarització combinada i inclusió. Un estudi de cas envers la transició de l'Educació Primària a la Secundària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-17T10:36:38Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|