dc.contributor |
Pinya Medina, Carme |
|
dc.contributor.author |
Miralles Niell, Francesca Maria
|
|
dc.date |
2016 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-08T07:47:24Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-08 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/146781 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’objectiu principal del present treball és analitzar les pràctiques restauratives
com a estratègia metodològica innovadora lligada al centre, a tutoria i a l’
assignatura d’Economia de l’empresa. Per tant, a l’estat de la qüestió es
presenta teòricament el tema incorporant la definició de les pràctiques
restauratives, es parla dels principals processos restauratius, es compara el
model restauratiu amb el model punitiu i, a més, es parla de les pràctiques
restauratives a nivell de centre i a nivell d’assignatura. Per aprofundir en la
comprensió de l’aplicació real de les pràctiques restauratives als centres de
secundària s’han realitzat una sèrie d’entrevistes a professores de distints
centres que estan aplicant les pràctiques restauratives i, a més, s’ha entrevistat
a la presidenta de l’Associació de justícia i pràctica restaurativa. Una vegada
revisada la part teòrica i fet un anàlisi de les entrevistes es desenvolupa una
proposta d’aplicació de pràctiques restauratives a centres educatius, entesa
d’una manera global, és a dir, com una filosofia de centre. Aquesta proposta
general es desglossarà en tres parts: la incorporació de les pràctiques
restauratives a nivell de convivència o de centre, la incorporació de les
pràctiques restauratives a tutoria i, finalment, s’elaborarà una unitat didàctica de
l’assignatura d’Economia de l’empresa on es treballarà amb cercles de diàleg.
D’aquesta manera es podrà comprovar el gran ventall de possibilitats que tenen
les pràctiques restauratives en l’àmbit educatiu. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
33 - Economia |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Pràctiques restauratives |
ca |
dc.subject.other |
Convivència |
ca |
dc.subject.other |
Disciplina |
ca |
dc.subject.other |
Màrqueting |
ca |
dc.title |
Les pràctiques restauratives. Una nova forma de conviure i treballar a secundària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-08T10:17:25Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|