dc.contributor |
Massanet Amer, Jerónimo |
|
dc.contributor.author |
Tortella Cànaves, Margarita
|
|
dc.date |
2016 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-08T10:21:58Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-08 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/146800 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En aquest treball es tractaran les noves metodologies que es poden
aplicar en un centre escolar, les quals es poden traslladar també als estudis
superiors. Aquestes metodologies fa temps que estan en els llibres pedagògics,
però en poques ocasions es posen en pràctica, ja que requereixen un esforç
superior per al docent a l'apartat de la creació de recursos i materials per a
donar les seves classes. Les metodologies que es tractaran són: aprenentatge
basat en problemes (PBL), aula invertida (flipped classroom), projectes
d'emprenovació i treball cooperatiu, encara que la que més es treballarà serà la
flipped classroom, de la qual es presentarà les característiques que té el model
i un exemple de la seva aplicació. S'ha de tenir en compte que el treball
cooperatiu es treballa sempre a les noves metodologies, és una característica
més que s'ha de realitzar.
La utilització d'aquests noves metodologies necessiten un canvi de
mentalitat dels docents, els quals han de introduir una sèrie de característiques
essencials per poder donar la seva matèria als alumnes, i els factors a tenir en
compte per a preparar una lliçó. Especialment es centrarà amb un docent de
l'àrea de ciències, ja que el treball està orientat a l'assignatura de física i
química.
A més, amb la introducció d'aquestes, ens adonam de que es poden
treballar millor les competències bàsiques que es detallen a les lleis educatives.
A través de la proposta, es veuran com es poden treballar cada una de elles a
través de les activitats. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
53 - Física |
ca |
dc.subject |
54 - Química |
ca |
dc.subject.other |
Flipped classroom |
ca |
dc.subject.other |
Noves metodologies |
ca |
dc.subject.other |
Competències bàsiques |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
Docent |
ca |
dc.title |
Noves metodologies d'ensenyament, la flipped classroom a la física i química |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-15T06:24:01Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|