Noves metodologies d'ensenyament, la flipped classroom a la física i química

Show simple item record

dc.contributor Massanet Amer, Jerónimo
dc.contributor.author Tortella Cànaves, Margarita
dc.date 2016
dc.date.accessioned 2018-06-08T10:21:58Z
dc.date.issued 2018-06-08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/146800
dc.description.abstract [cat] En aquest treball es tractaran les noves metodologies que es poden aplicar en un centre escolar, les quals es poden traslladar també als estudis superiors. Aquestes metodologies fa temps que estan en els llibres pedagògics, però en poques ocasions es posen en pràctica, ja que requereixen un esforç superior per al docent a l'apartat de la creació de recursos i materials per a donar les seves classes. Les metodologies que es tractaran són: aprenentatge basat en problemes (PBL), aula invertida (flipped classroom), projectes d'emprenovació i treball cooperatiu, encara que la que més es treballarà serà la flipped classroom, de la qual es presentarà les característiques que té el model i un exemple de la seva aplicació. S'ha de tenir en compte que el treball cooperatiu es treballa sempre a les noves metodologies, és una característica més que s'ha de realitzar. La utilització d'aquests noves metodologies necessiten un canvi de mentalitat dels docents, els quals han de introduir una sèrie de característiques essencials per poder donar la seva matèria als alumnes, i els factors a tenir en compte per a preparar una lliçó. Especialment es centrarà amb un docent de l'àrea de ciències, ja que el treball està orientat a l'assignatura de física i química. A més, amb la introducció d'aquestes, ens adonam de que es poden treballar millor les competències bàsiques que es detallen a les lleis educatives. A través de la proposta, es veuran com es poden treballar cada una de elles a través de les activitats. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 53 - Física ca
dc.subject 54 - Química ca
dc.subject.other Flipped classroom ca
dc.subject.other Noves metodologies ca
dc.subject.other Competències bàsiques ca
dc.subject.other Aprenentatge ca
dc.subject.other Docent ca
dc.title Noves metodologies d'ensenyament, la flipped classroom a la física i química ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-05-15T06:24:01Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics