[cat] L’objectiu d’aquest treball de fi de màster es centra en analitzar la situació
actual dels estils d’ensenyament més utilitzats en l’Educació Física a l’Educació
Secundària Obligatòria. Per tal de poder assolir aquest objectiu, hem portat a
terme una investigació de tipus descriptiva, basada en la informació extreta a
partir dels objectius plantejats inicialment, així com dels resultats de les
diferents enquestes realitzades. El marc teòric es troba compost per diversos
apartats on trobem: Definició d’estil d’ensenyament; classificació d’estils
d’ensenyament; definició de metodologia i classificació d’aquesta;
La mostra es troba formada per 20 professors d’Educació Físic. Els resultats
obtinguts a partir de les enquestes han estat que els docents utilitzen
majoritàriament l'estil del descobriment guiat. Amb aquesta informació, hem
elaborat 3 unitats didàctiques, utilitzant els 3 estils plantejats a la investigació,
per tal d'observar, en un futur, si els resultats obtinguts a les enquestes són
similars.