[cat] L’educació inclusiva comporta que els docents han d’estar preparats per
entendre i donar resposta a les necessitats de tot l’alumnat, independentment de
les seves característiques. Els estudiants amb TDA-H són alumnes que
necessiten una atenció específica, ja que són especialment propensos al fracàs
escolar. Aquest treball compila informació sobre com tractar aquest tipus
d’alumnes a l’aula i com afavorir el seu aprenentatge a l’assignatura de llengua
anglesa. A partir d’aquesta informació, es proposen una sèrie d’activitats
adaptades a una classe amb dos alumnes que pateixen el trastorn. Aquestes
activitats es van posar en pràctica per comprovar la seva efectivitat.
[eng] Inclusive education implies that teachers have to be trained to understand and
respond to the needs of all students, regardless of their characteristics. Students
with ADHD need special attention since they are particularly prone to school
failure. This project compiles information on how to treat such students in the
classroom and on how to encourage their learning in the English subject.
Moreover, it proposes adapted activities for a class with two students who suffer
from the disorder. These activities were put into practice in order to check their
effectiveness.