dc.contributor |
Laguens García, Mercedes |
|
dc.contributor.author |
Gual Ferrer, Marina
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-15T11:39:36Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147078 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L'objectiu d'aquest treball és desenvolupar un projecte interdisciplinar perquè
els alumnes de 1er d'Educació Secundària Obligatòria treballin les seves
emocions a fi de millorar la seva intel·ligència emocional, fet que finalment
derivarà en una millor qualitat de vida. El projecte, que abarca les assignatures
d'Educació Plàstica, Visual i Audiovisual, Educació Física i Música, s'articula a
partir d'un joc com a fil conductor i està conformat per tres intervencions. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
74 - Dibuix. Disseny. Arts aplicades i oficis artístics |
ca |
dc.subject.other |
Intel.ligència emocional |
ca |
dc.subject.other |
Educació Artística |
ca |
dc.subject.other |
Educació secundària |
ca |
dc.subject.other |
Joc |
ca |
dc.subject.other |
Ioga |
ca |
dc.title |
"De dins a fora" |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-22T09:06:18Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|