Proposta d’aplicació de l’Aprenentatge Basat en Projectes a l’activitat turística a l’illa de Mallorca. Dos exemples per a tercer d’Educació Secundària Obligatòria i segon de Batxillerat

Show simple item record

dc.contributor Caldentey Brunet, Joan
dc.contributor.author Bibiloni Esteva, Paula
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-06-18T11:06:40Z
dc.date.available 2018-06-18T11:06:40Z
dc.date.issued 2018-06-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147116
dc.description.abstract [cat] Les transformacions del món contemporani afecten a totes les etapes de la societat en la què vivim. Per això, la didàctica de les Ciències Socials no és una excepció, i precisa de l’elaboració de propostes que responguin a les noves necessitats educatives, derivades dels canvis tecnològics i socials. En aquest sentit, treballar per projectes pot ser un bon aliat pel docent, ja que ofereixen la possibilitat de treballar les Ciències Socials motivant a l’alumnat, utilitzant activitats engrescadores i trencant amb la metodologia tradicional. A més, permet adquirir una sèrie d’avantatges clars per a l'ensenyament d'aprenentatges integradors i de caràcter interdisciplinari. Efectivament, treballar per projectes permet, entre d'altres coses, explorar les relacions entre Geografia, Història i Història de l’Art amb altres assignatures tals com Literatura, les Tècniques de Comunicació i Informació, etc. Ho fan construint ponts que vinculen les diferents disciplines a través de les quals els alumnes s'aproximen al món. En aquest treball s'explora, en primer lloc, la necessitat de la innovació pedagògica i la utilitat de potenciar l’Aprenentatge Basat en Projectes i, tot seguit, es fa una proposta per a dos nivells educatius, tercer curs d’Educació Secundària Obligatòria i segon curs de Batxillerat, amb la finalitat de treballar l’activitat turística mitjançant l’elaboració de rutes turístiques que combinin modalitats i activitats turístiques que es puguin realitzar a l’illa de Mallorca. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 9 - Geografia i història ca
dc.subject.other Aprenentatge Basat en Projectes ca
dc.subject.other Activitat turística ca
dc.subject.other Sortida didàctica ca
dc.subject.other Tecnologies de la Informació i Comunicació ca
dc.subject.other Sistemes d’Informació Geogràfica ca
dc.title Proposta d’aplicació de l’Aprenentatge Basat en Projectes a l’activitat turística a l’illa de Mallorca. Dos exemples per a tercer d’Educació Secundària Obligatòria i segon de Batxillerat ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-05-22T09:06:44Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics