dc.contributor |
Caldentey Brunet, Joan |
|
dc.contributor.author |
Bibiloni Esteva, Paula
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-18T11:06:40Z |
|
dc.date.available |
2018-06-18T11:06:40Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147116 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Les transformacions del món contemporani afecten a totes les etapes de la
societat en la què vivim. Per això, la didàctica de les Ciències Socials no és una
excepció, i precisa de l’elaboració de propostes que responguin a les noves
necessitats educatives, derivades dels canvis tecnològics i socials.
En aquest sentit, treballar per projectes pot ser un bon aliat pel docent, ja que
ofereixen la possibilitat de treballar les Ciències Socials motivant a l’alumnat,
utilitzant activitats engrescadores i trencant amb la metodologia tradicional. A
més, permet adquirir una sèrie d’avantatges clars per a l'ensenyament
d'aprenentatges integradors i de caràcter interdisciplinari.
Efectivament, treballar per projectes permet, entre d'altres coses, explorar les
relacions entre Geografia, Història i Història de l’Art amb altres assignatures tals
com Literatura, les Tècniques de Comunicació i Informació, etc. Ho fan
construint ponts que vinculen les diferents disciplines a través de les quals els
alumnes s'aproximen al món.
En aquest treball s'explora, en primer lloc, la necessitat de la innovació
pedagògica i la utilitat de potenciar l’Aprenentatge Basat en Projectes i, tot
seguit, es fa una proposta per a dos nivells educatius, tercer curs d’Educació
Secundària Obligatòria i segon curs de Batxillerat, amb la finalitat de treballar
l’activitat turística mitjançant l’elaboració de rutes turístiques que combinin
modalitats i activitats turístiques que es puguin realitzar a l’illa de Mallorca. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
9 - Geografia i història |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge Basat en Projectes |
ca |
dc.subject.other |
Activitat turística |
ca |
dc.subject.other |
Sortida didàctica |
ca |
dc.subject.other |
Tecnologies de la Informació i Comunicació |
ca |
dc.subject.other |
Sistemes d’Informació Geogràfica |
ca |
dc.title |
Proposta d’aplicació de l’Aprenentatge Basat en Projectes a l’activitat turística a l’illa de Mallorca. Dos exemples per a tercer d’Educació Secundària Obligatòria i segon de Batxillerat |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-22T09:06:44Z |
|