Institutional Repository

Educació inclusiva: aprenentatge basat en projectes com a possible mesura d’atenció a la diversitat. Proposta didàctica per treballar amb alumnes amb necessitats educatives especials a l’IES Binissalem

Show simple item record

dc.contributor Vigara Martín, María del Carmen
dc.contributor.author Fiol Garcia, Noemí
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-06-18T12:00:08Z
dc.date.issued 2018-06-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147126
dc.description.abstract [cat] Aquest treball és una proposta didàctica de l’assignatura de Música I, on es plantejarà i analitzarà la feina per projectes interdisciplinaris com a possible mesura d’atenció a la diversitat de l’alumnat NEE. A tal efecte, s’ha estructurat en dos grans blocs. El primer, el marc teòric, on s’analitzarà l’estat de la qüestió sobre l’atenció a la diversitat a nivell espanyol i, especialment, de la nostra Comunitat, així com també la situació específica de l’IES Binissalem. A més, també s’investigaran els beneficis que pot oferir l’aprenentatge basat en projectes en quant a la inclusió de l’alumnat NEE. El segon bloc, el marc pràctic, es tracta d’una proposta didàctica d’un possible projecte interdisciplinari pels alumnes de 1r d’ESO, a posar en pràctica a l’IES Binissalem, i plantejat específicament des de l’assignatura de Música I. Aquí també farem esment a les possibles mesures metodològiques que es poden adoptar amb l’alumnat NEE per a aconseguir la seva inclusió dins de la realització del propi projecte. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject 78 - Música ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Inclusió ca
dc.subject.other Projectes ca
dc.subject.other Atenció ca
dc.subject.other Diversitat ca
dc.title Educació inclusiva: aprenentatge basat en projectes com a possible mesura d’atenció a la diversitat. Proposta didàctica per treballar amb alumnes amb necessitats educatives especials a l’IES Binissalem ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-05-22T09:06:48Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics