La influència dels contes en el desenvolupament lingüístic dels infants d’Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor Bassa Martín, Ramon Miquel
dc.contributor.author Bolinches Martorell, Silvia
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-13T07:02:12Z
dc.date.available 2018-09-13T07:02:12Z
dc.date.issued 2018-09-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147386
dc.description.abstract [cat] En el Treball de Fi de Grau que a continuació s'exposa, s'emfatitza la importància de la influència dels contes en el desenvolupament lingüístic dels infants durant el segon cicle d'educació infantil. D'aquesta manera, s'ha dut a terme una proposta d'intervenció que consisteix en la realització d'activitats (relacionades amb diferents contes) que tenen com a objectiu ajudar a desenvolupar el llenguatge dels alumnes en diferents àmbits: pronunciació, vocabulari, estructures lingüístiques, etc. Així doncs, també s'ha realitzat una gràfica d'avaluació que ajudarà a determinar si els alumnes han millorat o no el seu desenvolupament lingüístic a partir de les activitats narratives prèviament proposades. ca
dc.description.abstract [spa] En el Trabajo de Fin de Grado que a continuación se expone, se enfatiza la importancia de la influencia de los cuentos en el desarrollo lingüístico de los niños durante el segundo ciclo de Educación Infantil. De esta manera, se ha llevado a cabo una propuesta de intervención que consiste en la realización de actividades (relacionadas con diferentes cuentos) que tienen como objetivo ayudar a desarrollar el lenguaje de los alumnos en distintos ámbitos: pronunciación, vocabulario, estructuras lingüísticas, etc. Así pues, también se ha realizado una gráfica de evaluación que ayudará a determinar si los alumnos han mejorado o no su desarrollo lingüístico a partir de las actividades narrativas previamente propuestas. ca
dc.description.abstract [eng] In the Final Degree Project that is presented below, the importance of the influence of stories on the linguistic development of children during the second cycle of Early Childhood Education is emphasized. In this way, an intervention proposal has been carried out consisting of the realization of activities that aim to help develop the language of the students. Therefore, an evaluation chart has also been created that will help determine if the students have improved their linguistic development or not from the previously proposed narrative activities. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Contes ca
dc.subject.other Desenvolupament lingüístic ca
dc.subject.other Estimulació ca
dc.subject.other Educació Infantil ca
dc.title La influència dels contes en el desenvolupament lingüístic dels infants d’Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics