dc.contributor |
Ferrer Ribot, María Jerónima |
|
dc.contributor.author |
Galera Garcia, Marta
|
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-13T08:45:44Z |
|
dc.date.available |
2018-09-13T08:45:44Z |
|
dc.date.issued |
2018-09-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147406 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Actualment es té constància de la infància protegida a la nostra societat, però no de les mesures d’ajuda amb les que compta. És important que es coneguin els programes d’acolliment familiar tant a l’àmbit social com sobretot en el seu funcionament amb els centres educatius. Aquest treball recull i analitza les relacions entre els docents i les famílies acollidores a l’aula, concretament per comprovar com es complementen aquests dos agents per tal d’afavorir a la infància vulnerable. És per això que la investigació parteix de posar en coneixement els principals conceptes de famílies acollidores, la infància protegida als centres educatius i la seva resiliència. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Nowadays, there is evidence of protected childhood in our society, but not of the help measures it has. It is important to know the foster family programs both in the social field and especially in its operation with the schools. This work collects and analyzes the relationships between teachers and cozy families in the classroom. Specifically to verify how these two parts are complemented in order to favor vulnerable children. That is why the investigation starts by making known the main concepts of cozy families, protected childhood in schools and their resilience. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Relació família-escola |
ca |
dc.subject.other |
Acolliment familiar |
ca |
dc.subject.other |
Infants tutelats |
ca |
dc.subject.other |
Resiliència |
ca |
dc.subject.other |
Vulnerabilitat |
ca |
dc.title |
La resposta educativa davant la infància protegida. La relació del docent amb les famílies d’acolliment familiar |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
|