Descobrint la geometria i la mesura a través del joc (3-6 anys)

Show simple item record

dc.contributor Petro Balaguer, Ana Belén
dc.contributor.author Lladó Rossinyol, Clara
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-14T11:29:58Z
dc.date.available 2018-09-14T11:29:58Z
dc.date.issued 2018-09-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147425
dc.description.abstract [cat] Amb la realització d’aquest treball de fi de grau d’Educació Infantil, que té com a títol Descobrint la geometria i la mesura a través del joc, es pretén reflexionar i donar a conèixer la informació recopilada i elaborada sobre un tema en concret: com aprendre geometria i mesura a Educació Infantil. La metodologia emprada en aquest treball és combinada, ja que té una part de fonamentació teòrica i una altra, basada en la realització d’un recull d’activitats i materials didàctics per poder treballar la geometria i la mesura a l’aula de tres, quatre i cinc anys. L’objectiu principal d’aquest recull es crear a l’aula situacions potencialment significatives, que afavoreixen la participació activa dels infants. Finalment, aquest treball consta d’uns annexos en els quals podem trobar moltes més activitats per poder treballar Descobrint la geometria i la mesura a través del joc amb els més petits. ca
dc.description.abstract [eng] In order to conclude with the finishing assignment of my degree in early childhood that is titled Discovering geometry and measured through the game. My objective in this piece of work is to think, and spread the data collected about this topic. Particularly, in how a child can learn geometry and measurements in early childhood education. The methodology chosen in the paper is combined by two parts; one is a theoretical basis and the second one is based on practice exercise activities to give the child the proper knowledge to work on geometry keeping in mind their age group and educational limits due to age. The purpose of all the activities is to make the pupils feel integrated and therefore participating in class. To conclude, the assignment consists of annexes in which we can find a lot of practice exercises, so we can work in Discovering geometry and measured through the game in their early childhood education. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Matemàtiques ca
dc.subject.other Geometria ca
dc.subject.other Mesura ca
dc.subject.other Joc ca
dc.subject.other Educació Infantil ca
dc.subject.other Activitats i materials didàctics ca
dc.title Descobrint la geometria i la mesura a través del joc (3-6 anys) ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics