[cat] L’objectiu general d’aquest TFG és analitzar el desenvolupament dels Grups Interactius des del paradigma inclusiu i fer una posterior avaluació dels tres moments de les sessions: a la programació, a la implementació i a l’avaluació. Per aquest motiu s’ha fet un estudi qualitatiu aprofundint en un únic context, l’aula de tres anys del CEIP Pintor Joan Miró (Palma). Per a la recollida de dades el recurs principal que s’ha utilitzat ha estat l’observació directa participant activament en els tres moments d’aquesta organització d’aula. A més, per a contrastar aquestes observacions s’han realitzat entrevistes semiestructurades i una recerca teòrica. A partir de la informació més rellevant s’ha fet una anàlisi de la recollida de dades i s’ha arribat a la conclusió que les tres fases de les sessions de Grups Interactius compleixen, en la mesura del possible, els principis inclusius del Disseny Universal i l’ensenyament multinivell.
[eng] The general goal of this TFG is to analyze the development of the Interactive Panels from the inclusive paradigm and make a later evaluation of the three moments of the sessions: the programming, the implementation and the evaluation. For this reason a qualitative study has been made deepening a unique context: the three year old classroom of the Public School Pintor Joan Miró (in Palma). For the gathering of data, the main resource used has been the direct observation and the active participation in each of the three moments of this classroom organization. In addition, to corroborate these observations, a several half-organized interviews have been arranged and also a theoretical research. From the most relevant information, a data gathering analysis has been made and the conclusion achieved has been that the three stages of the Interactive Panel sessions accomplish, to the extent possible, the inclusive principles of the Universal Design and the multi-level education.