El treball per projectes: Del marc teòric a l’anàlisi d’un projecte musical d’aula

Show simple item record

dc.contributor Motilla Salas, Xavier
dc.contributor.author Alemany Vidal, Laura
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-24T12:36:47Z
dc.date.available 2018-09-24T12:36:47Z
dc.date.issued 2018-09-24
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147628
dc.description.abstract [cat] En aquest TFG es pretén fer un estudi sobre quina ha estat l’evolució del treball per projectes al llarg de la història i com es treballa avui en dia, concretament a l’escola CEIP Puig de Na Fàtima, Puigpunyent. Dins aquesta escola no només analitzarem la metodologia que fan servir amb el treball per projectes i els ambients, sinó que estudiarem el procés de creació d’un projecte concret. El projecte que volem analitzar rep el nom de Jacksonvila i és un projecte musical, dirigit als alumnes de 4t de primària, a partir del qual es pretenen treballar la resta de les assignatures. Aquest té l’origen fa deu anys a Catalunya, on el Grup de Mestres de Música del Baix Llobregat va dur a terme un musical conjunt amb les diferents escoles de la zona. La novetat és que la nostra escola serà la primera de fora de Catalunya que participi dins aquest projecte i la idea és implantar-ho com a projecte d’aula anual amb els alumnes d’aquest curs de l’escola. Així doncs, aquest treball té com a objectiu explicar quin ha estat el procés d’elaboració d’aquest projecte i poder mostrar quins són els punts forts i punts febles d’aquesta metodologia a partir de l’experiència pròpia. ca
dc.description.abstract [eng] This TFG pretends to do a study of which has been the evolution of the project method along the history and how works actually, specifically in the school CEIP Puig of Na Fàtima, Puigpunyent. In this school I won’t only analyse the methodology that use with the project method I will study the process of creation of a concrete project. The project that I want to analyse receive the name of Jacksonvila and is a musical project, directed to the students of 4th of primary, from the that pretend work the rest of the assignatures. It has been created ten years ago in Catalonia, where the Group of Teachers of Musician of the Bass Llobregat carried out a musical group with the different schools of the zone. The novelty is that our school will be the first of out of Catalonia than participle in this project and the idea is to implant it as a project of annual classroom with the students of this course of the school. This work has as objective to explain which has been the process of preparation of this project and can show which are the strong points and feeble points of this methodology from the own experience. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Treball per projectes ca
dc.subject.other Teoria de l’educació ca
dc.subject.other Educació primària ca
dc.subject.other Educació musical ca
dc.title El treball per projectes: Del marc teòric a l’anàlisi d’un projecte musical d’aula ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics