[cat] L’article presenta els codis QR com un recurs educatiu utilitzable per recolzar el procés d'aprenentatge a través de la diversificació dels espais. La metodologia emprada per a dur a terme aquest estudi és una metodologia basada en disseny. Per tant es realitzà una proposta didàctica relacionant els codis QR per transmetre hàbits de vida saludables i s’implementà al CEIP Blanquerna. L’objectiu és valorar l’efectivitat dels codis QR per promoure els hàbits de vida saludable. L’experiència es va dur a terme en un grup de 3º de Primària i va mostrar resultats molt positius, tant per l’alumnat, com pel professorat implicat en el desenvolupament de l’activitat, per tant puc assegurar, que es tracta de una experiència eficaç i reproduïble en l’ àmbit escolar i, fins i tot, en altres contextos.
[eng] This article presents the QR codes as a educational resource to support the learning process through the diversification of spaces. The methodology used in this study is based on design. Therefore, a didactic proposal is made associating the QR codes to transmit healthy lifestyle habits to primary education children. The experience was carried out in a group of third of primary and showed very positive results for students and for teachers involved in the development of the activity. That is why I can assure that this is an effective and reproducible experience at the school level and even in other contexts.