dc.contributor |
Pérez Garcias, Adolfina |
|
dc.contributor.author |
Bruno Company, Margarita
|
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-25T12:10:10Z |
|
dc.date.available |
2018-09-25T12:10:10Z |
|
dc.date.issued |
2018-09-25 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147674 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’article presenta els codis QR com un recurs educatiu utilitzable per recolzar el procés d'aprenentatge a través de la diversificació dels espais. La metodologia emprada per a dur a terme aquest estudi és una metodologia basada en disseny. Per tant es realitzà una proposta didàctica relacionant els codis QR per transmetre hàbits de vida saludables i s’implementà al CEIP Blanquerna. L’objectiu és valorar l’efectivitat dels codis QR per promoure els hàbits de vida saludable. L’experiència es va dur a terme en un grup de 3º de Primària i va mostrar resultats molt positius, tant per l’alumnat, com pel professorat implicat en el desenvolupament de l’activitat, per tant puc assegurar, que es tracta de una experiència eficaç i reproduïble en l’ àmbit escolar i, fins i tot, en altres contextos. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This article presents the QR codes as a educational resource to support the learning process through the diversification of spaces. The methodology used in this study is based on design. Therefore, a didactic proposal is made associating the QR codes to transmit healthy lifestyle habits to primary education children. The experience was carried out in a group of third of primary and showed very positive results for students and for teachers involved in the development of the activity. That is why I can assure that this is an effective and reproducible experience at the school level and even in other contexts. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Codi QR |
ca |
dc.subject.other |
Hàbits de vida saludable |
ca |
dc.subject.other |
M-learning |
ca |
dc.title |
Valorar l’efectivitat dels codis QR per promoure els hàbits de vida saludable |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|