dc.contributor |
Adrover Roig, Daniel |
|
dc.contributor.author |
Jiménez Redondo, David
|
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-26T11:30:35Z |
|
dc.date.available |
2018-09-26T11:30:35Z |
|
dc.date.issued |
2018-09-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147746 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En el present treball es realitza un estudi de caràcter empíric destinat a avaluar el valor
dels Story Cubes com a recurs per a potenciar i treballar l'estimulació del llenguatge
dels nins amb alguna dificultat específica a l'àrea comunicativa. En el context de
l'Aprenentatge Servei, que cerca respondre a una necessitat social, s'han realitzat una
sèrie de propostes concretes d'activitats, ideades a partir dels Story Cubes com a recurs
principal. Les activitats s'han aplicat i s'han treballat amb diferents nins o grups de nins,
des de l'etapa d'infantil fins a secundària, tots ells amb la peculiaritat que presentaven
alguna dificultat del llenguatge. A partir dels resultats obtinguts als diferents casos, i
d'acord a uns criteris establerts, s'han seleccionat aquelles activitats que han resultat
eficients a la pràctica, explicant quins criteris s'han complit i quins no i, per tant, com
han determinat l'èxit de l'activitat. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] In this paper, an empirical study is carried out to evaluate the value of the Story Cubes
as a resource to enhance and work the stimulation of the language of children with some
specific difficulty in the communicative area. In the context of the Learning Service,
which seeks to respond to a social need, a series of concrete proposals of activities have
been carried out, based on the Story Cubes as the main resource. The activities have
been applied and they have worked with different children or groups of children, from
the Pre-school to the Secondary school, all with the peculiarity that they presented some
language difficulty. Based on the results obtained in the different cases, and according
to established criteria, those activities that have been efficient in practice have been
selected, explaining which criteria have been met and which ones are not and, therefore,
how they have determined the success of the activity. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Story Cubes |
ca |
dc.subject.other |
Narració |
ca |
dc.subject.other |
Llenguatge infantil |
ca |
dc.subject.other |
Estimulació del Llenguatge |
ca |
dc.title |
Estimulació del llenguatge a partir del joc. El cas concret dels Story Cubes |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|