dc.contributor |
Muntaner Mas, Adrià
|
|
dc.contributor.author |
Palenzuela Planas, Lluís
|
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-26T12:39:10Z |
|
dc.date.available |
2018-09-26T12:39:10Z |
|
dc.date.issued |
2018-09-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147763 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Els descansos actius és una metodologia basada en la realització d‟activitat física a dins l‟aula ordinària en un període de 10 minuts amb l‟objectiu d‟interrompre el temps sedentari, aquesta metodologia està integrada a dins l‟aula i ajuda a repassar o aprendre continguts del currículum en qualsevol àrea curricular. També pretenc fer front a l‟obesitat, el sobrepès i intentar millorar l‟activitat física dels nostres alumnes. Els descansos actius han demostrat millores a nivell físic com a nivell cognitiu i el duré a la pràctica a dins una aula de quart de Primària ja que és un curs que li fa falta treballar l‟atenció selectiva.
El meu objectiu del Treball Final de Grau analitzar l‟impacte sobre l‟atenció selectiva a través del projecte de descansos actius, on he pogut observar un lleu milloria en els resultats. La metodologia emprada del Treball Final de Grau és activa i dinàmica. I els resultats, amb el poc temps que he duit a pràctica el projecte, s‟observen resultats esperançadors. Com a conclusió, els descansos actius és una bona metodologia per treballar l‟atenció selectiva. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Active breaks is a methodology based on totally physical response activities in the classroom, where we take 10 minutes physical activity breaks to get children moving without sacrificing time dedicated to academic learning at any curricular area. Also, I mean to deal with obesity and overweight as well as improving physical activity among our students. Through active breaks, students‟ fitness and knowledges have improved. Therefore, I will take it into practice in the fourth level class as they are a group which needs to work on selective attention.
The main goal of my Degree Final Project is to analyze the active breaks‟ impact on selective attention. I have noticed some improvement. This methodology is active and dynamic. The results have, so far, been positive and hopeful taking in mind that I have had few time to put the methodology into practice. In conclusion, active breaks are a good methodology to work with selective attention in the classroom. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Descansos actius |
ca |
dc.subject.other |
Activitat física |
ca |
dc.subject.other |
Educació física |
ca |
dc.subject.other |
Població escolar (4t primària) |
ca |
dc.subject.other |
Atenció selectiva |
ca |
dc.title |
Els efectes dels descansos actius sobre l’atenció escolar a quart de primària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|