Els efectes dels descansos actius sobre l’atenció escolar a quart de primària

Show simple item record

dc.contributor Muntaner Mas, Adrià
dc.contributor.author Palenzuela Planas, Lluís
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-26T12:39:10Z
dc.date.available 2018-09-26T12:39:10Z
dc.date.issued 2018-09-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147763
dc.description.abstract [cat] Els descansos actius és una metodologia basada en la realització d‟activitat física a dins l‟aula ordinària en un període de 10 minuts amb l‟objectiu d‟interrompre el temps sedentari, aquesta metodologia està integrada a dins l‟aula i ajuda a repassar o aprendre continguts del currículum en qualsevol àrea curricular. També pretenc fer front a l‟obesitat, el sobrepès i intentar millorar l‟activitat física dels nostres alumnes. Els descansos actius han demostrat millores a nivell físic com a nivell cognitiu i el duré a la pràctica a dins una aula de quart de Primària ja que és un curs que li fa falta treballar l‟atenció selectiva. El meu objectiu del Treball Final de Grau analitzar l‟impacte sobre l‟atenció selectiva a través del projecte de descansos actius, on he pogut observar un lleu milloria en els resultats. La metodologia emprada del Treball Final de Grau és activa i dinàmica. I els resultats, amb el poc temps que he duit a pràctica el projecte, s‟observen resultats esperançadors. Com a conclusió, els descansos actius és una bona metodologia per treballar l‟atenció selectiva. ca
dc.description.abstract [eng] Active breaks is a methodology based on totally physical response activities in the classroom, where we take 10 minutes physical activity breaks to get children moving without sacrificing time dedicated to academic learning at any curricular area. Also, I mean to deal with obesity and overweight as well as improving physical activity among our students. Through active breaks, students‟ fitness and knowledges have improved. Therefore, I will take it into practice in the fourth level class as they are a group which needs to work on selective attention. The main goal of my Degree Final Project is to analyze the active breaks‟ impact on selective attention. I have noticed some improvement. This methodology is active and dynamic. The results have, so far, been positive and hopeful taking in mind that I have had few time to put the methodology into practice. In conclusion, active breaks are a good methodology to work with selective attention in the classroom. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Descansos actius ca
dc.subject.other Activitat física ca
dc.subject.other Educació física ca
dc.subject.other Població escolar (4t primària) ca
dc.subject.other Atenció selectiva ca
dc.title Els efectes dels descansos actius sobre l’atenció escolar a quart de primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics