[cat] En aquest estudi es pretén investigar les diferències que hi ha a un aula
tradicional i a un aula on utilitzen una metodologia didàctica lúdica. Aquest estudi es va
fer a la assignatura de llengua castellana d’un aula de tercer d'Educació Primària del
centre educatiu públic Es Vinyet (Andratx). L’avaluació es va realitzar mitjançant
rúbriques i la nostra observació. Els resultats de l'estudi se presenten de forma descriptiva
i, gràcies a ells, podem analitzar les actituds i altres aspectes educatius dins de l'aula, sigui
que treballin de manera tradicional o aprenguin d'una manera més lúdica a l'aula
d'Educació Primària, a més de veure la importància de les diferents maneres
d'ensenyament.
[eng] This study tries to investigate the differences that exist in a traditional
classroom and a classroom where they use a playful didactic methodology. This study
was done in the Spanish language course of a third grade classroom of the public
educational center Es Vinyet (Andratx). The evaluation was carried out by rubrics and
our observation. The results of the study were presented in a descriptive way and, thanks
to them, we can analyze the attitudes and other educational aspects within the classroom,
whether they work in a traditional way or learn in a more playful way in the classroom
of Primary Education, in addition to seeing the importance of the different ways of
teaching.