Música i emocions: proposta d'intervenció a l'aula d'Educació Primària

Show simple item record

dc.contributor Berbel Gómez, Noemy
dc.contributor.author Rueda Maimon, Catalina
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-27T08:42:21Z
dc.date.available 2018-09-27T08:42:21Z
dc.date.issued 2018-09-27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147797
dc.description.abstract [cat] El desenvolupament d’aquets treball es centra en l’exploració de la música com a fenòmen d’interès psicològic, especialment en la participació de les experiències emocionals dels nostres alumnes. A través de la revisió de diverses fonts i estudis empírics es realitza una descripció d’evidències científiques per descobrir quin paper desenvolupa la música en la manifestació de les emocions, tan positives com negatives ca
dc.description.abstract [eng] The development of this project centres in the exploration of the musician as a phenomen of psychological interest, especially in the participation of the emotional ex`periences of our students. Throught the review of several sources and empirical studies, it is done a description of scientific evidences to dicover which paper develop in demonstration of the emotions, postive and negative emotions. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Música ca
dc.subject.other Emocions ca
dc.subject.other Treball cooperatiu ca
dc.title Música i emocions: proposta d'intervenció a l'aula d'Educació Primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics