dc.contributor |
Berbel Gómez, Noemy |
|
dc.contributor.author |
Rueda Maimon, Catalina
|
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-27T08:42:21Z |
|
dc.date.available |
2018-09-27T08:42:21Z |
|
dc.date.issued |
2018-09-27 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147797 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El desenvolupament d’aquets treball es centra en l’exploració de la música com a fenòmen d’interès psicològic, especialment en la participació de les experiències emocionals dels nostres alumnes. A través de la revisió de diverses fonts i estudis empírics es realitza una descripció d’evidències científiques per descobrir quin paper desenvolupa la música en la manifestació de les emocions, tan positives com negatives |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The development of this project centres in the exploration of the musician as a phenomen of psychological interest, especially in the participation of the emotional ex`periences of our students. Throught the review of several sources and empirical studies, it is done a description of scientific evidences to dicover which paper develop in demonstration of the emotions, postive and negative emotions. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Música |
ca |
dc.subject.other |
Emocions |
ca |
dc.subject.other |
Treball cooperatiu |
ca |
dc.title |
Música i emocions: proposta d'intervenció a l'aula d'Educació Primària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|