La influència de les noves tecnologies dins l’entorn educatiu i social dels infants

Show simple item record

dc.contributor Vallespir Soler, Jordi
dc.contributor.author Seguí Villalonga, Margalida
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-27T09:56:01Z
dc.date.available 2018-09-27T09:56:01Z
dc.date.issued 2018-09-27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147802
dc.description.abstract [cat] Es parteix de la realitat social que s’està vivint en aquesta darrera dècada. L’augment progressiu de les noves tecnologies en la vida dels infants ha provocat que es despertàs l’interès en saber quines són les conseqüències que a curt o a llarg termini poden provocar. En aquest cas, s’ha focalitzat en les conseqüències d’emprar moltes hores diàries el mòbil, la televisió, l’ordinador i/o el videojoc. A més, s’analitzarà la importància que hi té la família en aquesta realitat així com el perquè de permetre als seus fills/es la utilització d’aquests dispositius. Paral·lelament, es tendrà en compte el paper de l’educació actual i les postures que la nova escola i els professionals docents han d’adoptar per a garantir una educació tecnològica als alumnes. Per altra banda, s’oferiran possibles alternatives dins l’aula als usos que els infants en fan d’aquests mitjans de comunicació. Finalment, per comprovar de manera empírica que els nins i les nines passen moltes hores davant les pantalles i per comprovar si realment la família i el que poden aprendre davant aquests dispositius influeix o no en el desenvolupament dels infants, es passarà una enquesta a alumnes d’entre 10-12 anys. ca
dc.description.abstract [eng] This work deals with a social reality that has appeared during the last decade: the progressive increase of new technologies in the life of the children, that has raised our interest on knowing which are the consequences all these facts could have in the long and the short run. The focus has been placed on the negative consequences of spending many hours every day in front the mobile, television, computer and / or video game. In addition, the importance of the family in all this reality will be analysed, in order to know why parents buy those gadgets for their children. At the same time, the role of current education and the positions that the new school and teaching professionals must adopt in order to guarantee technological education for students will be taken into account. On the other hand, alternative options are stated in order to avoid an excessive use of technological devices at school. Finally, in order to prove empirically that children spend many hours in front of the screens, and to see if the family is aware of the effects that these devices can have on children, a survey will be made on students between 10-12 years. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Mitjans de comunicació ca
dc.subject.other Usos ca
dc.subject.other Conseqüències ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Família ca
dc.subject.other Escola ca
dc.subject.other Alternatives ca
dc.title La influència de les noves tecnologies dins l’entorn educatiu i social dels infants ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics