dc.contributor |
Pérez Castelló, José Antonio |
|
dc.contributor.author |
Colom Lladó, Margalida
|
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2018-10-26T08:51:11Z |
|
dc.date.available |
2018-10-26T08:51:11Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/148254 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Les habilitats lingüístiques i comunicatives influeixen en gran mesura en el desenvolupament social
i cognitiu de l'individu. El llenguatge, com eina comunicativa, és un aprenentatge crucial per el
funcionament social de la persona.
En el present treball s'exposen, per una banda, els factors lingüístics més importants, emfatitzant
aquells que es desenvolupen dins l'àmbit familiar sent aquest el motor principal per a la seva
consolidació. Per altra banda, es manifesten les dificultats principals en relació al desenvolupament
del llenguatge, d'aquells individus que provenen d'entorns familiars socioculturalment desfavorits.
Per últim, aquest treball vol posar de manifest el paper del professional de l'educador social en
matèria d'adquisició del llenguatge, reflexionant sobre com es pot enfocar aquesta intervenció des
d'aquesta disciplina. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Linguistic and communicative abilities influence the social and cognitive development of the
individual. Language, as a communicative tool, is a crucial learning for the social functioning of the
person.
In this paper, the most important linguistic factors are exposed, on the one hand, emphasizing those
that develop within the family environment as the main motor for consolidation. On the other hand,
the main difficulties in the development of language, of those individuals from socioculturalally
disadvantaged family backgrounds, are manifested.
Finally, this paper aims to highlight the role of the social educator's professional in the acquisition
of language, reflecting on how this intervention can be focused from this discipline. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Llenguatge |
ca |
dc.subject.other |
Família |
ca |
dc.subject.other |
Ambient |
ca |
dc.subject.other |
Entorn sociocultural |
ca |
dc.subject.other |
Habilitats parentals |
ca |
dc.subject.other |
Intervenció socioeducativa |
ca |
dc.title |
Estudi de revisió sobre l'impacte de l'ambient sociofamiliar en l'adquisició del llenguatge i la intervenció socioeducativa |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|