dc.contributor |
Gomila Pons, Xavier
|
|
dc.contributor.author |
Elorza Miquel, Virna
|
|
dc.date |
2011 |
|
dc.date.accessioned |
2018-10-31T14:21:38Z |
|
dc.date.available |
2018-10-31T14:21:38Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-31 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/148347 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball reuneix tres línies d'investigació per tal de crear un projecte innovador que millori la competència lectora dels alumnes, faciliti l'accés a la informació al professorat, i apropi a ambdòs el treball dels investigadors. Cal apuntar que el projecte es fonamenta en el treball cooperatiu entre les tres instàncies: investigadors, professorat i alumnes. A l’hora de crear la base teòrica i justificar el projecte que a continuació plantejo, he intentat, primer, fer un apropament teòric i conceptual a l'hipertext. Després, fer un marc general de la literatura comparada i de les possibilitats que ofereix a aquest projecte juntament amb una justificació del mateix. Per últim, he intentat esboçar un hipotètic exemple d'hipertex crític educatiu per a què ens fem una idea més clara del que es proposa i de les aplicacions que pot tenir dins una aula. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
8 - Lingüística i literatura |
ca |
dc.subject.other |
Hipertext |
ca |
dc.subject.other |
Cooperació |
ca |
dc.subject.other |
Interdisciplinarietat |
ca |
dc.subject.other |
Educació |
ca |
dc.subject.other |
TIC |
ca |
dc.title |
L'hipertext crític educatiu |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|