dc.contributor |
Miquel Roigé, Fernando
|
|
dc.contributor.author |
Pons Pérez, Francesc
|
|
dc.date |
2011 |
|
dc.date.accessioned |
2018-11-02T08:15:10Z |
|
dc.date.available |
2018-11-02T08:15:10Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-02 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/148350 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Les noves necessitats socials i les noves investigacions en pedagogia
empenyen el món educatiu cap a la innovació. Una part fonamental d’aquest
canvi gira entorn de l’avaluació. L’avaluació no només informa i qualifica, sinó
que també guia alumnes i professors, els instrueix, els forma.
En aquest treball s’analitza la importància de l’avaluació en el canvi de
paradigma educatiu i es reflexiona sobre el paper que té en el desenvolupament competencial dels alumnes. L’experiència de les pràctiques1 aporta un exemple2 de l’aplicació de la coavaluació del treball en equip
mitjançant rúbriques, i la incidència d’aquesta en el comportament, motivació i
clima a l’aula.
L’experiència permet concloure que la coavaluació pot afavorir un clima de
treball millor i una motivació per seguir uns indicadors de treball. La durada de
les pràctiques (una unitat didàctica) fa impossible extreure conclusions sòlides
en relació a l’evolució de l’alumnat, però es poden assenyalar aspectes
importants pel que fa al seu comportament.
El projecte finalitza amb valoracions, reflexions i conclusions arran del procés
d’aprenentatge que ha suposat el Màster i també sobre els condicionants que
poden afavorir una evolució positiva en l’assoliment dels objectius de
l’educació, sobretot en relació a les competències socials. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
53 - Física |
ca |
dc.subject |
54 - Química |
ca |
dc.subject.other |
Coavaluació |
ca |
dc.subject.other |
Avaluació formativa |
ca |
dc.subject.other |
Avaluació formadora |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge cooperatiu |
ca |
dc.title |
Avaluació formadora: experiència en coavaluació del treball en equip |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|