dc.contributor |
Verger Gelabert, Sebastià |
|
dc.contributor.author |
Rotger Moreno, Marta |
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-04T11:45:11Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/149416 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Les malalties minoritàries es caracteritzen per ser patologies de baixa
prevalença, però el col·lectiu de persones presenta una gran diversitat de
necessitats, les quals s’han d’identificar i cal que puguin rebre una resposta
adequada i coordinada des de diferents àmbits com la salut, l’educació, els
serveis socials, etc.
Aquest treball té com a objectiu principal analitzar les experiències
d’escolarització que viuen o han viscut infants i joves amb MM per assenyalar
les mancances i també, identificar algunes bones pràctiques que han
experimentat en l’àmbit educatiu.
La següent investigació es va realitzar amb la participació de 5 persones amb
edats compreses entre 12 i 23 anys i la metodologia emprada per a realitzar
aquest estudi és la qualitativa, mitjançant la tècnica de grups de discussió.
La informació obtinguda serà rellevant per analitzar les experiències
satisfactòries i per conèixer quins canvis s’han de realitzar per a millorar
l’escolarització dels infants i joves amb MM. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Minority diseases (MD) are characterized by being low-prevalence pathologies,
but the group of people with this diseases has a wide variety of needs, which
must be identified in order to receive an adequate and coordinated response
from different fields such as health, education, social services, etc.
The main objective of this study was to analyze the schooling experiences that
live or have lived children and teenagers with MD not only to find shortcomings,
but also to identify some good practice that have experienced in the educational
field.
The following investigation was carried out with the participation of 5 people
aged between 12 and 23 years; the methodology used to carry out this study
was the qualitative, using the discussion groups technique.
Obtained information will be relevant to analyze satisfactory experiences and to
know the changes that must be made to improve the children and teenagers
with MD schooling |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Malalties minoritàries |
ca |
dc.subject.other |
Inclusió |
ca |
dc.subject.other |
Escolarització |
ca |
dc.subject.other |
Veu de l’alumnat |
ca |
dc.subject.other |
Minority diseases |
ca |
dc.subject.other |
Inclusion |
ca |
dc.subject.other |
Schooling |
ca |
dc.title |
L’escolarització des de la perspectiva dels infants i joves amb malalties minoritàries |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-12-20T09:27:03Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|