Com aprendre a pensar significa aprendre a actuar: Una proposta de pensament visible entorn dels ODS

Show simple item record

dc.contributor Adrover Quetglas, Bartomeu
dc.contributor.author Capellà Palacios, Aina
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2019-07-11T07:12:57Z
dc.date.issued 2018-07-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/149571
dc.description.abstract [cat] El següent escrit se centra a desenvolupar una proposta fonamentada en les Rutines de pensament extretes de la teoria pedagògica de Perkins, enfocada a tractar els distints ítems dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) elaborats per l'Organització de les Nacions Unides (ONU). La idea del treball se centrarà en un curs de quart d'ESO, concretament la matèria de Valors Ètics, en el qual es desenvoluparà diferents activitats dividides per trimestres que s'inspiren en la metodologia Design for Chance, la qual cosa implica que el conjunt d'activitats tindrà un objectiu pràctic, de tal manera que es duran a terme distintes activitats que tractin de fomentar dos objectius principalment: l'anàlisi i capacitat crítica, i també el treball cooperatiu. Així totes les dinàmiques procuraran ajudar als alumnes a què puguin exercir la seva pròpia capacitat crítica per reflexionar entorn d’aquests ODS així com proposar i dur a la pràctica activitats que puguin contribuir a assolir-los. L'objectiu és, per tant, que siguin capaços de reflexionar i entendre tant la importància com les implicacions pràctiques dels valors ètics. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 17 - Ètica. Filosofia pràctica ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Rutines de pensament ca
dc.subject.other Pensament visible ca
dc.subject.other Design for Change ca
dc.subject.other Valors ètics ca
dc.subject.other ODS ca
dc.subject.other Capacitat crítica ca
dc.subject.other Treball cooperatiu ca
dc.title Com aprendre a pensar significa aprendre a actuar: Una proposta de pensament visible entorn dels ODS ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-12-20T09:24:56Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics