dc.contributor |
García García-Roldán, Luis Miguel |
|
dc.contributor.author |
Ruiz López, Lidia |
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2019-07-22T08:08:46Z |
|
dc.date.available |
2019-07-22T08:08:46Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/149673 |
|
dc.description.abstract |
[cat] És un fet que les tecnologies han canviat la nostra vida i per tant també canviaran
l’educació. Aquest treball de fi de màster s’ha dissenyat amb l’objectiu d’oferir
una proposta d’utilització de les noves tecnologies a l’assignatura de Biologia i
Geologia durant l’etapa de l’ESO. En concret, s’han seleccionat continguts de
geologia i es desenvolupen utilitzant My maps (de Google) i Aurasma (per
dissenyar eines amb realitat augmentada). Es pretén que els alumnes utilitzin un
portàtil o una tableta per poder accedir a les instruccions, les quals els permetran
construir el seu aprenentatge i a la vegada els permetrà l’adquisició de la
competència digital.
La proposta es divideix en dues parts, la primera ofereix una visió global dels
fenòmens geològics més rellevants de la Terra, a més de les teories més
importants que defineixen les bases de la geologia. La segona part, s’endinsa en
l’estudi del relleu de l’illa de Menorca, apropant així als alumnes a conèixer les
característiques del seu territori. Aquest coneixement farà que puguin estimar,
cuidar i conservar els paisatges tan emblemàtics de l’illa balear. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
91 - Geografia. Viatges |
ca |
dc.title |
WE ROCK! GeoViatge per tot el món i per l’illa de Menorca |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-12-19T11:01:36Z |
|