dc.contributor |
Capellà Simó, Pere |
|
dc.contributor.author |
Caimari Fernández, Maria del Mar |
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2019-07-24T10:23:08Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/149707 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball consisteix a fer una reflexió sobre l'educació del
s.XXI, i sobre la importància que té l’educació artística dins els centres de
secundària. Partint de l'observació de la realitat dins les aules i adquirint
consciència sobre els recursos i els mètodes que podem emprar per captar
l'atenció dels nostres alumnes.
En el marc de l'assignatura Cultura Audiovisual present una proposta pels
alumnes de 2° de Batxillerat utilitzant l'art i la publicitat com a font d'inspiració i
com a recurs creatiu. A partir d'activitats pràctiques i exemples visuals
s'intentarà captar l'interès dels alumnes, que juntament amb l'ús de les eines
que ells dominen, podran sentir que tenen capacitats per defensar-se. Es tracta
que adquireixin un aprenentatge significatiu a través de la pràctica i
l’experiència. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This work consists in making a reflection on the education of
the twelfth century, and about the importance of artistic education in secondary
schools. Based on the observation of reality in the classroom and acquiring
awareness about the resources and methods that we can use to capture the
attention of our students.
In the framework of the Audiovisual Culture course, present a proposal for 2nd
Baccalaureate students using art and advertising as a source of inspiration and
as a creative resource. Starting from practical activities and visual examples,
the students will try to capture the students' interest, which, together with the
use of the tools they dominate, will be able to feel they have the capabilities to
defend themselves. It involves acquiring meaningful learning through practice
and experience. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
76 - Arts gràfiques |
ca |
dc.subject.other |
Art |
ca |
dc.subject.other |
Creativitat |
ca |
dc.subject.other |
Disseny |
ca |
dc.subject.other |
Publicitat |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
Creativity |
ca |
dc.subject.other |
Design |
ca |
dc.subject.other |
Advertising |
ca |
dc.subject.other |
Learning |
ca |
dc.title |
L’art i la publicitat a l’educació secundària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-12-19T11:01:43Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|