L’art i la publicitat a l’educació secundària

Show simple item record

dc.contributor Capellà Simó, Pere
dc.contributor.author Caimari Fernández, Maria del Mar
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2019-07-24T10:23:08Z
dc.date.issued 2018-06-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/149707
dc.description.abstract [cat] Aquest treball consisteix a fer una reflexió sobre l'educació del s.XXI, i sobre la importància que té l’educació artística dins els centres de secundària. Partint de l'observació de la realitat dins les aules i adquirint consciència sobre els recursos i els mètodes que podem emprar per captar l'atenció dels nostres alumnes. En el marc de l'assignatura Cultura Audiovisual present una proposta pels alumnes de 2° de Batxillerat utilitzant l'art i la publicitat com a font d'inspiració i com a recurs creatiu. A partir d'activitats pràctiques i exemples visuals s'intentarà captar l'interès dels alumnes, que juntament amb l'ús de les eines que ells dominen, podran sentir que tenen capacitats per defensar-se. Es tracta que adquireixin un aprenentatge significatiu a través de la pràctica i l’experiència. ca
dc.description.abstract [eng] This work consists in making a reflection on the education of the twelfth century, and about the importance of artistic education in secondary schools. Based on the observation of reality in the classroom and acquiring awareness about the resources and methods that we can use to capture the attention of our students. In the framework of the Audiovisual Culture course, present a proposal for 2nd Baccalaureate students using art and advertising as a source of inspiration and as a creative resource. Starting from practical activities and visual examples, the students will try to capture the students' interest, which, together with the use of the tools they dominate, will be able to feel they have the capabilities to defend themselves. It involves acquiring meaningful learning through practice and experience. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 76 - Arts gràfiques ca
dc.subject.other Art ca
dc.subject.other Creativitat ca
dc.subject.other Disseny ca
dc.subject.other Publicitat ca
dc.subject.other Aprenentatge ca
dc.subject.other Creativity ca
dc.subject.other Design ca
dc.subject.other Advertising ca
dc.subject.other Learning ca
dc.title L’art i la publicitat a l’educació secundària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-12-19T11:01:43Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics