Institutional Repository

La inclusió a través del treball per projectes al CEIP Rodamilans (Sineu)

Show simple item record

dc.contributor Motilla Salas, Xavier
dc.contributor.author Moragues Montemayor, Ariadna
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2019-07-31T09:43:01Z
dc.date.available 2019-07-31T09:43:01Z
dc.date.issued 2019-07-31
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/149786
dc.description.abstract [cat] Els canvis a la societat comporten canvis en l'educació i sorgeixen noves metodologies per a nous continguts. Una d'aquestes anomenades metodologies actives és l'Aprenentatge basat en Projectes (AbP) que deriva de les teories i pràctiques educatives de John Dewey i William Kilpatrick. En aquest treball analitzam les característiques i el procés per dur a terme l'AbP en escoles partint des de la teoria i comprovant la seva posada en pràctica al centre CEIP Rodamilans de Sineu amb l'objectiu de concloure si és una metodologia que afavoreix la inclusió dels alumnes NESE a les aules ordinàries d'Educació Primària. ca
dc.description.abstract [eng] Changes in society involve changes in education and methodologies for new content. One of those active methodologies is Project Based Learning (PBL), which comes from theories and educational practices of John Dewey and William Kilpatrick. In this work we are going to analyze characteristics and the process to carry out PBL in schools starting from the theory and checking its implementation in CEIP Rodamilans center at Sineu with the aim of concluding if it is a methodology that favours the SNES students in the ordinary Primary Education classrooms. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Aprenentatge basat en Projectes ca
dc.subject.other Metodologies actives ca
dc.subject.other NESE ca
dc.subject.other Inclusió ca
dc.subject.other Education ca
dc.subject.other Project Based Learning ca
dc.subject.other Active methodologies ca
dc.subject.other SNES ca
dc.subject.other Inclusion ca
dc.title La inclusió a través del treball per projectes al CEIP Rodamilans (Sineu) ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics